Gå til innhold

TES: Et par spørsmål ang Bloodmoon, just installed.

Anbefalte innlegg

Okay gutter, nå har jeg blitt inspirert til å dra fram min gamle lvl 34 Redguard Crusader og installert Bloodmoon.

Har nå en dobbelt så kraftig PC som jeg hadde sist jeg spilte for 1 år siden.

Har tenkt å starte helt fra scratch, men mista helt motet når jeg tenkte på at jeg brukte minst 2-3 mnd med hardcore playing før jeg var så langt jeg er nå. Og det var i sommerferien for ett år siden i tillegg. Har ikke så mye tid nå.

Siden jeg har destruction (70) som mainskill har jeg testa de fleste combatspellene anyways, og de sugde.

Med denne karen har jeg runna både MW og Tribunal, og han er mildt sagt über.

Kanskje for über, det jeg er litt redd for.

Så derfor spør jeg, hva er "akseptabel" level å starte Bloodmoon på?

Er jo ikkeno artig hvis jeg bare denger meg gjennom alt sammen uten problemer liksom. Lvl 1 blir altfor vanskelig iflg poster i forumet på morrowind.com. Men som Nerevarine er jeg 100% immune to normal diseases, det vil vel si at jeg aldri kan bli varulv? Og det må man jo prøve. Er visst noen quests i Bloodmoon som er klin umulige med mindre man har litt høy lvl character. Kommer sikkert til å dumpe all den gamle armoren og prøve noen av de fine nye våpnene og armorene i Bloodmoon jeg har sett på screenshots.

Slipp løs fingrene over tastene og sleng dere på..bare ikke kom med noen spoilers. Jeg har tenkt å spille hele greia, vil ikke få ting ødelagt.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ett år siden jeg spilte sist selv, savegamet jeg hadde tatt backup av (heldigvis!) var fra juli 2003 :) Har fortsatt alt utstyret fra jeg drepte Dagoth Ur (toppbossen i Morrowind), kanskje litt overkill å springe rundt med Sunder-hammern. Tror jeg kvitter meg med ALT inventory, finner vel nye ting i Solstheim uansett.

Har vel prøvd det aller meste i spillet, siden jeg hadde både destruction, restoration og alteration i main/secondary skills..og boosta endel av de andre magiskillene via training. Føler ikke jeg går glipp av noe særlig ved å ikke bytte char nå.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Ja, selge de er ingen vits da. Men jeg tenker på ubervåpen som klubba Sunder m/wraithguard (de man måtte drepe dagoth ur med). 10-70 damage, pluss jeg har 110 Strength..litt overkill kanskje? Banka glatt golden saints og ascended sleepers med 2-3 slag. Ble kjedelig.

Ebony armor (nesten fullt sett) er jo svinaktig tungt å drasse på. Noen nye gode heavy/medium armors her? Også var det med varulv da...får vel ikke til det når jeg er Nerevarine og har 100% immunity mot diseases?

Sverdene jeg fikk som reward når jeg fullførte Tribunal kasta jeg ifjor, de var altfor powerful, ble for ubalansert tilbake i Morrowind igjen med dem. Tror det var ett flammesverd og ett issverd. Hadde fortsatt halve MW-questen igjen når jeg var ferdig med Tribunal :)

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Tja, de har ikke fiksa enginen mye hvertfall..prøvde å spille litt igår kveld (jobber kveldsskift så jeg har ikke så mye tid til gaming denne uka), og etter ca. 5 minutter var jeg tilbake på desktop helt plutselig :p Great stuff!

Sleit meg gjennom MW og Tribunal med utallige crash-to-desktop, ser ikke som det har endra seg mye..får bare save ofte.

Lenke til kommentar

Nja, tviler på det. Installerte hele spillet (først MW, så BM) når jeg la inn bloodmoon for 2 dager siden så..det orker jeg ikke. Har ikke hatt det inne på HD'n på ett år.

Er enda inne på Fort Frostmouth, har ikke funnet han fyren jeg skal prate med..kræsja mens jeg rota rundt der inne. Får prøve mer ikveld, har langhelg :)

Lenke til kommentar

Um, du burde ikke kaste fra deg alt assa, hvis du setter difficulty på max så er det ganske så vannskelig uansett. Me hadde en orc på over lvl 40, og det var ikke overkill ihvertfall. Du kan jo alltids bare ikke bruke det beste hele tia da... hvis det er for enkelt. Hvis du er flink med destruction så må jeg bare si ifra, nermest alle badguysene har reflect.. så pass på.

Lenke til kommentar

Ja, har høy destruction, men bruker ikke spellene så mye. Mest bare for å se hva man fikk etterhvert. Måtte opp til 80 i destruction for å avansere mer i Wizard Guild, da orka jeg ikke mer. Ikke så kult å stå i 1 time og kaste små fireballs i veggen, og rest'e hver gang manaen gikk tom.

Bruker mest longsword/blunt weapons. Har maxa ut begge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...