Mr. Floppy Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg vurderer om jeg skal kjøpe et Raidmax 868 fra Microplex. Finnes det reset-knapp på dette kabinettet? Når jeg kikker på bildene og tenker meg om - hvor er egentlig power-knappen? Takker for innspill, gjerne med fotografisk bevis Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 De to knappene til venstre for 3,5" bayene . Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Tusen takk! Lenke til kommentar
DaProphet Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg har det kabinettet der,reset knappen er tiny as hell,hater den knappen,må finne frem en blyant hver gang jeg trenger den.. er sann passe fornøyd med kabinettet,er knotete å få det pent inni der,men jeg har det veldig fint i mitt nå Lenke til kommentar
MuD Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg har det kabinettet der,reset knappen er tiny as hell,hater den knappen,må finne frem en blyant hver gang jeg trenger den.. er sann passe fornøyd med kabinettet,er knotete å få det pent inni der,men jeg har det veldig fint i mitt nå sånn er det på alle Chieftec, Raidmax og Thermaltake kabinetta.... eller alle som er bygd opp etter eit orginalt Chieftec kab. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 jaja, bruk enhver sjanse til korstog mot premodda kabinett. Vi har jo aldri hørt den før. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 jaja, bruk enhver sjanse til korstog mot premodda kabinett. Vi har jo aldri hørt den før. Var vel mer rettet til chieftec iogmed at det er de som har produsert de håpløst små knappene? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg klarer akkurat resettingen med tuppen av lillefingern . Man så har ikke jeg gulrotfingre heller da . Mere piano fingre . Men det er ikke bare disse som har forsenket reset knapp , mange andre kabinetter jeg har sett det på. .. Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Har ingenting imot resetknappen, akkorat passe liten, akkurat passe stor. Bare pass på å ha god og myk hud, slik at når du trykker på knappen, smyger det seg litt hud inn mot knappen og trykker den inn. Klarer det med tommelfingern med myk hud, deilig! Babylotion Endret 3. mai 2004 av Rotski Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå