bLoOdFiSh Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 EG har eit lite problem, kvar gang eg starter pcen på nytt eller explorere får ein feil så forsvinner oppgave linja og så er den forandret. Hurtig ikonene blir ikkje som de var. Heile oppgave linja blir sånn som den var når eg innstalere xp, kva kan være feil? På forhand takk Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 får du noen melding om at explorer.exe må avsluttes? Det høres litt ut som når den prosessen krasjer for da oppretter den oppgavelinjen på nytt, men da dukker ikke alle ikonene opp igjen. Lenke til kommentar
bLoOdFiSh Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 ok glem det der med at explorer gjør ein feil. poenget er at kvar gang eg rebooter maskina mi så er oppgave linja mi forandra. eg har foreksempel hurtigstartknappene på oppgave linja i ei spoesiel rekke følge, rebooter eg maskina er dei i foprskjelig rekkefølge. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Jeg fikk nettopp lignene problem, mine hurtigstartknappene bytter ikke plass... Men de har alle forsvunnet. Og jeg får ikke lov til å legge til nye [Edit] - Never mind, fant ut av det... Endret 30. april 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 hmm... sliter med noe av det samme... blir ikke kvitt 'språklinje'; den kommer opp igjen hvis jeg rebooter. Lenke til kommentar
bLoOdFiSh Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 ja kva kan ein gjørte med slikt da? ergrer meg sinnsykt, orker ikkje formatere maskina på nytt hudd nej. nokon som kan det der? Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 hvisdu vil bli kvitt språklinjen så gå inn i "regionale innstillinger" under kontrollpanelet. Du vil antageligvis se at det er installert 2 språk for tastatur, Engelsk (usa) og norsk. Det skal være et valg der et sted om å deaktivere språklinjen, men jeg er ikke 100% sikker på det. Alternativt, hvis du avinstallerer Engelsk (USA) så forsvinner språklinjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå