OlaML Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 En snill fyr la opp en diger haug med screenshots på enkel side, sjekk de ut! *mange* Sjekk ut disse først... 2048x2048 texture, pixel shaded røyk og dynamisk lyssetting http://www.asnn82.dsl.pipex.com/ScreenShot_413.jpg By detalj....det finnes flere "håndlagde" bygninger i terrenget...TV stasjoner, buss stasjoner etc. Poly count noen ? http://www.asnn82.dsl.pipex.com/ScreenShot_381.jpg Heisann, ingen fortalt deg at det er krig her? http://www.asnn82.dsl.pipex.com/ScreenShot_384.jpg Su-33 i dårlig vær...sjekk lynet lyser opp terrenget http://www.asnn82.dsl.pipex.com/ScreenShot_521.jpg Mer stemningsfullt blir det neppe... http://www.asnn82.dsl.pipex.com/ScreenShot_505.jpg Link til siden, kan ta litt tid å loade for de med ISDN (sånn som meg) http://www.asnn82.dsl.pipex.com/ Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Faen nå må jeg skaffe meg Lock On igjen Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Faen nå må jeg skaffe meg Lock On igjen Støtt utvikleren og plukk det opp i butikken denne gang, OK? Patch 1.0.2 er klar om et par uker, legger til MYE moro. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 fader det er vanskelig å fly... Noen som er blitt gode..? Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 fader det er vanskelig å fly... Noen som er blitt gode..? Jeg spilte Flanker 2.0 en stund før Lock On kom ut og har spilt flight sims ganske lenge så synes ikke det var så veldig vanskelig....noe spesielt du synes er vanskelig / trenger hjelp til? Du kan også laste ned noeno tutorials her: http://flankertraining.com/lomac/Tutorials.html En kul fyr som kaller seg Ironhand som har laget noen brilliante...litt vanskelig å sette dem opp, følg instruksene nøye. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Tja... var ikke så veldig imponert over grafikken nei... Far Cry har i mine øyne mye bedre grafikk enn dette. I tillegg blir det tåpelig å samenligne en flysimulator og et fps, da de har helt forskjellig fokus når det gjelder grafikk. edit: litt edit her og litt edit der Endret 27. april 2004 av SBS Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 takk for et ordentlig svar ola. har prøvd meg litt frem med SU25 og landing (det er det mest avanserte hittil), men får det ikke helt til. Blir litt mange instrumenter å følge med på. Har faktisk ikke spilt på måneder... Kan prøve igjen. Må bare ha tålmodighet. Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 SBS, undertittelen i topic var humoristisk ment Far Cry er bra på hva Far Cry gjør, Lock On er kongen på hva Lock On gjør. (Selv om vi gjerne kan snakke om 1km draw distance med LOD1 på 50 m vs 150km draw distance med LOD1 på 10 km) Celsior, Su-25en er kanskje det vanskeligste flyet å lære seg det grunnleggende i. Bruk A-10en til å lære deg en god approach, bruk Su-27 / MiG-29 til å lære deg de russiske instrumentene, (spesielt attitude-indikatoren med de gule nålene) etter det er Su-25 en drøm! Og utvalget i loadouts er som en stor godterihylle! Lenke til kommentar
Hammertime Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Spiller dere med joystick eller mus og tastatur? Fikk veldig lyst å prøve dette men har ikke joystick, blir det kjedeligere\vanskeligere av den grunn? Endret 27. april 2004 av opez Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Spiller dere med joystick eller mus og tastatur? Fikk veldig lyst å prøve dette men har ikke joystick, blir det kjedeligere\vanskeligere av den grunn? La meg si det slik: Mus er ikke støttet som kontroller og keyboard er tatt med for høflighetens skyld. Joystick er så og si et must...å få en Su-27 til å yte max i en sving må du ta hastighet, energi (hvor mye fart du "blør" av) og angle of attack (vinkel mellom luftstrøm og vinge) i betraktning. Høres mer avansert ut en det er, i praksis betyr det å følge med på farten (at man ikke dropper under 350 km/t f.eks.), lytte etter den skumle vind-sus lyden fra en vinge som er i ferd med å steile og "føle" seg igjennom det hele med en silkehånd på stikka. Med keyboard blir dette en gjettelek...et annet spill, IL-2:FB ikke spillbart med keyboard, men begge har difficulty options som gjør at du kan lette litt på realismen. Å se screenshots er en ting....noe av de beste med Lock On er fysikk-motoren, steiling og spinning er veldig imponerende. En grei joystick koster like mye som spillet koster, anbefales på det sterkeste. Nevnte jeg at jeg er en håpløs fanboy? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Spiller også med joystick, er ingen flysim uten Lock On er døds bra! Og heldigvis satt jeg med en ganske avansert sim før jeg fikk det så var ikke så vansklig Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Med olaeier's fantastiske beskrivelse av TrackIR2 friskt i minnet så lurte jeg på om noen andre har kjøpt i ettertid og vil dele noen erfaringer. Har veldig lyst på, men det er litt kjipt å bruke $99 + frakt + toll på noe som kanskje blir brukt ett par ganger og så stuet vekk i esken med andre leketøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 tror jeg foretrekker finding nemo på xbox ,) Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 denne her LoMan 2.0 tutorial'en går ikke an å laste ned. Finnes det alternativer til denne? Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg gir opp. Fett med så bra grafikk og så mange forskjellige fly, våpen, båter og andre kjøretøyer. Men det blir helt umulig å spille for en som eg. vil ha en flysim som ikke er mer avansert enn Comanche3. Har ikke tid til å bruke flere timer på hvordan lande bl.a... Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Fine bilder, må jeg si. Har desverre ikke spilt dette spillet selv, har ikke hatt den store interessen for fly simulators. Men er det en simulator jeg har villet prøve, er det Lock On. Skal skaffe meg det Tenshi Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Jeg gir opp. Fett med så bra grafikk og så mange forskjellige fly, våpen, båter og andre kjøretøyer. Men det blir helt umulig å spille for en som eg. vil ha en flysim som ikke er mer avansert enn Comanche3. Har ikke tid til å bruke flere timer på hvordan lande bl.a... Kommer an på instillingen til hva som er spilling tror jeg. Personlig er det å rote rundt alene for å lære seg noe nytt en god spillopplevelse. Hangarskiplanding i dårlig vær, lavflyging mot skumle SAM installasjoner etc. Mye moro! Btw, hva var problemet med Tutorial tingen? Fikk du ikke ned filen eller fikk du ikke installert den? Det er host'et av en privat person, kanskje han var tom for båndbredde. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg gir opp. Fett med så bra grafikk og så mange forskjellige fly, våpen, båter og andre kjøretøyer. Men det blir helt umulig å spille for en som eg. vil ha en flysim som ikke er mer avansert enn Comanche3. Har ikke tid til å bruke flere timer på hvordan lande bl.a... Kommer an på instillingen til hva som er spilling tror jeg. Personlig er det å rote rundt alene for å lære seg noe nytt en god spillopplevelse. Hangarskiplanding i dårlig vær, lavflyging mot skumle SAM installasjoner etc. Mye moro! Btw, hva var problemet med Tutorial tingen? Fikk du ikke ned filen eller fikk du ikke installert den? Det er host'et av en privat person, kanskje han var tom for båndbredde. Joda, forsåvidt enig i det at det er forskjell på hva som er spilling. Men du er enig i at det er ikke akkurat Comanche dette her. Litt sånn Microsoft FlightSim bare guns Det var ihvertfall tydelig at han ikke host'er tutorials mer... Har du noe du kan anbefale meg? Jeg kan prøve igjen litt etter jobb idag, men jeg mangler tydeligvis noe tålmodighet til dette her. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Det som er tragisk med Lock On er at det følger ikke med noen skikkelig manual! Et spill som dette formelig ber om å bli bundlet sammen med ei skikkelig tjukk blekke av en manual. Hadde faktisk tenkt å kjøpe dette spillet men da jeg fant ut at manualen manglet ga jeg opp. (Man kan visstnok KJØPE en tilleggsmanual). (med "manual" mener jeg selvfølgelig ikke noe .pdf skrot) Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg håper parchen fikser alle de irriterende småfeilene :-) Jeg ble egentlig litt skuffet av Lock-On. Jeg trodde det skulle være like detaljert som Janes F/A-18 og Falcon 4.0, bare med bedre grafikk. Istedenfor er det tatt noen snarveier herogder. Og det er utrolig irriterende at F-15 sin radar er heelt ubrukelig! (ikke kom å si at det er realistisk) RWR'en er også vanskelig å få oversikt over (på F-15) har noen merket seg at "østen" har et aldri så lite teknologisk overtak på vesten? De skulle tatt med AIM-9X.... Da skulle dere fått sett hvem som er best til å manøvrere! (AIM_9X kan nærmest ta en u-sving på stedet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå