Gå til innhold

"Opera-theme" til Win XP?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En slags mellomting mellom Windows XP Silver theme og "classic windows" hadde vært flott. :)

OpusLuna er en mer klassisk versjon av XP silver theme..

http://www.deviantart.com/view/4533528/

Har ikke funnet noen som ligner på den nye Opera look'en. Men det kommer kanskje...

Det var akkurat noe slik á la OpusLuna jeg så etter. Takk! :)

NP

Det var kjapt :p

Bra jeg ikke er den eneste natteravnen :D

Lenke til kommentar
En slags mellomting mellom Windows XP Silver theme og "classic windows" hadde vært flott. :)

OpusLuna er en mer klassisk versjon av XP silver theme..

http://www.deviantart.com/view/4533528/

Har ikke funnet noen som ligner på den nye Opera look'en. Men det kommer kanskje...

Det var akkurat noe slik á la OpusLuna jeg så etter. Takk! :)

NP

Det var kjapt :p

Bra jeg ikke er den eneste natteravnen :D

Du vet, når man har hjemmeeksamen sitter man jo alltid oppe om natta. Ikke nødvendigvis for å skrive, men for å gjøre unna alt mulig annet først. F.eks. å fikse på Windows-utseendet... ;)

Lenke til kommentar
Lasta ned Opus, og gjorde som det sto i readme. Men jeg får det ikke opp i Themes-listen i Windows?

Det er ikke et helt theme, det er bare "Vinduer og knapper", om du finner under Utseende-fliken i skjermegenskaper.

Opus OS 1.5 og Opus OSX 1.5 er derimot fullkomne themes, så vidt jeg har sett. Det var vinduene og knappene jeg var ute etter, så jeg har ikke prøvd themes.

Men et spørsmål jeg har: Med de nye knappene vises bare klokke og ukedag nederst i høyre hjørne (mot hele datoen før). Kan jeg også få vist dato her, uten å måtte utvide Oppgavelinjen med en ekstra linje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...