borgar Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg har fått i oppdrag å scanne inn hele familiens gamle papirfotografier. Til det trenger jeg en dugelig bra scanner. Er veldig opptatt av å få god kvalitet på bildene. Er villig til å legge ut opp mot 4-5000,- om det trengs. Hvilken scanner skulle klare den jobben? Noen erfaringer? Hva kan anbefales av hardware og software? Lenke til kommentar
Tian Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hei! Jeg kan anbefale Canon sin 9900F, den ligger på ca. kroner 3200.- i pris nå. Det er en ypperlig scanner for firewire og USB2. Den har muligheter for å scanne in negativer av nyere og gamlere art, samt slides, det følger og en grei programvare for scanning med. Du kan og scanne inn hele filmer med negativer i en operasjon. Jeg kjøpte selv denne scanneren når den kom på markedet og har skannet inn ca. 4000 negativer/fotografier med den. Kvaliteten er upåklagelig og mener dette er den beste scanneren jeg hitil har eid ut fra å ha prøvd veldig mange de senere år. Mvh Tian Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Er enig forrige innlegg, Canon can bilder. Anbefaler deres produkter når som helst. You get what you pay 4! .Mix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå