Dingot0m Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Som det står så kjekt i topic, lurer jeg på hva forskjellen på anus og rektum er. Jeg vet det er en forskjell, så jeg lurte på om det er noen smarte hjerner der ute som vet det? Your truly, Dingot0m! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 anus er vel ræva og rektum er vel med hele tarmen og guffa inni Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Er vi litt overtrøtte nå? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Så rompeballene er og anus? Siden de hører med under ordet "ræv"? EDIT: Dette har ingenting med overtrøtt å gjøre! Det er et helt seriøst spørsmål! Endret 26. april 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Kan dere ikke bare ringe SUSStelefonen dah!? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 1 sense of rectum Sense 1 rectum -- (the terminal section of the alimentary canal; from the sigmoid flexure to the anus) => body part -- (any part of an organism such as an organ or extremity) 1 sense of anus Sense 1 anus, arse, arsehole, asshole -- (excretory opening at the end of the alimentary canal) => orifice, opening, porta -- (an aperture or hole opening into a bodily cavity; "the orifice into the aorta from the lower left chamber of the heart") Og da stopper vi der Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 1 sense of rectum Sense 1 rectum -- (the terminal section of the alimentary canal; from the sigmoid flexure to the anus) => body part -- (any part of an organism such as an organ or extremity) 1 sense of anus Sense 1 anus, arse, arsehole, asshole -- (excretory opening at the end of the alimentary canal) => orifice, opening, porta -- (an aperture or hole opening into a bodily cavity; "the orifice into the aorta from the lower left chamber of the heart") Og da stopper vi der Har du vært og leita på internett etter det?? Det var vel ikke bilder også?? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Du kunne ikke la tråden dø nei.... hehe Nej, somsagt.. google er din venn. Det var bilder også, av Heidi Hauge.... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 DET DER TRENGTE DU IKKE Å HINTE TIL AT JEG KUNNE GJØRE! JEG HATER DEG WABBY! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå