Gå til innhold

Hvilke DVD plater er du mest fornøyd med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er mest fornøyd med That's Write DVD+R. Det pga pris og 0 feilbrenninger. Har prøvd endel andre plater, men de er somoftest bare dyrere og når det er den eneste merkbare forskjellen vil jeg si det er unødvendig å satse på dyre plater.

 

Vet at dyrere plater liksom skal være mere holdbare, men hey...Jeg har hadd CD brenner siden det kom og jeg har brent haugevis med billigmerker som enda er som nye, har hadd veldig lite feilbrenninger med CD brenning, somregel har det vært feil med filene jeg har prøvd å brenne.

Lenke til kommentar
de beste platene i et kvalitet/pris forhold synest jeg ersamsung dvd-r (kr 529) og dvd+r (kr 490) for 50stk spindel produsert av BeAll

Merk at om man i stedet kjøper 2 25-pakninger av -R (hos PS-Data), koster de bare 496 for for 50. Forøvrig absolutt platene jeg er best fornøyd med. Bare litt dyrere enn Princo, og mye bedre.

Lenke til kommentar

Kjøper som regel Datawrite Redtop v2 (AN31) og Datasafe (RitekG04). Begge DVD-R. Funker så det griner med Pioneer A05 1.33.

 

Kjøper dem fra www.cdr-by-mail.co.uk, som tar 8 pund for 25 Datawrite...

 

Ser nå at de har fått Datawrite Redtop v3 (som visstnok har Infosmart som media-id) istedet for v2. Noen som vet om disse er bedre eller dårligere enn v2-diskene?

Lenke til kommentar
Kjøper som regel Datawrite Redtop  v2 (AN31) og Datasafe (RitekG04). Begge DVD-R. Funker så det griner med Pioneer A05 1.33.

 

Kjøper dem fra www.cdr-by-mail.co.uk, som tar 8 pund for 25 Datawrite...

Siden man kan trekke fra VAT, går det greit med 2 pakker uten å måtte betale moms. Inkl. frakt blir det litt under 250 kroner for 50. Det var jo egentlig ganske billig.

 

I følge denne testen er v3 bra, ihvertfall brent på 4x med Pioneer 107:

http://www.dvd-recordable.org/modules.php?...owcontent&id=79

Lenke til kommentar
For på denne siden står det at det er TY plater

Jeg vet det var det før, men så vidt jeg kan forstå av mediatest-tråden til OC-Freak i dette forumet (se toppen av listen), har de gått over til BeAll på begge. Brenneren min tar imidlertid bare -R, så det er ikke noe jeg har undersøkt så veldig grundig.

Lenke til kommentar
tvangsgreie,28/04/2004 : 12:21]

Kjøper dem fra www.cdr-by-mail.co.uk, som tar 8 pund for 25 Datawrite...

 

Siden man kan trekke fra VAT, går det greit med 2 pakker uten å måtte betale moms. Inkl. frakt blir det litt under 250 kroner for 50. Det var jo egentlig ganske billig.

 

Hvordan trekker man fra VAT?

 

Hørtes interesant ut å bestille fra den butikken der.

Endret av Pontiuspilotus
Lenke til kommentar

Tror ikke cdr-by-mail trekker fra VAT når privatpersoner bestiller, leste noe om at de hadde sluttet med det etter klager fra en eller annen kant.

 

Pleier uansett bare å bestille en 25-pakk Datawrite og legge ved et par enkeltdisker så det blir akkurat under 200,-. Går alltid bra det. Veldig fornøyd med 25 plater til under 200-lappen, aldri mer That's Write fra Komplett og aldri mer skipping og f***skap på slutten av filmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...