???????? Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hvilket merke og type dvd plater er du mest fornøyd med. Ta gjerne med prisen du betalte også. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Verbatim, kjøper spindel (25stk) hos Multicom. Betalte 349kr ved sist bestilling. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg er mest fornøyd med That's Write DVD+R. Det pga pris og 0 feilbrenninger. Har prøvd endel andre plater, men de er somoftest bare dyrere og når det er den eneste merkbare forskjellen vil jeg si det er unødvendig å satse på dyre plater. Vet at dyrere plater liksom skal være mere holdbare, men hey...Jeg har hadd CD brenner siden det kom og jeg har brent haugevis med billigmerker som enda er som nye, har hadd veldig lite feilbrenninger med CD brenning, somregel har det vært feil med filene jeg har prøvd å brenne. Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 de beste platene i et kvalitet/pris forhold synest jeg ersamsung dvd-r (kr 529) og dvd+r (kr 490) for 50stk spindel produsert av BeAll, er ikke sikker på om TY produserer dvd+r platene fortsatt. Lenke til kommentar
Harryhoover Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 That`s Write DVD+R plate 4,7GB 4x (Sølv) 50 stk. i Video Cover kr 495,- ( ukens Tilbud www.komplett.no ) Helt OK plater i DVD cover (PS: "vanlig" pris hos samme nettbutikk er 632,-) Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Er veldig fornøyd med Verbatim. Oser kvalitet. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Fornøyd med Verbatim DVD-R i 25 spindel, Samsung DVD-R i 10 spindel og TDK DVD+R i 25 spindel (RICOH, kjøpt i USA). Alle disse gir "feilfrie" disker på min PX-708. Minst fornøyd med Verbatim DVD+R i 25 spindel. Drittplater!!! Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 de beste platene i et kvalitet/pris forhold synest jeg ersamsung dvd-r (kr 529) og dvd+r (kr 490) for 50stk spindel produsert av BeAll Merk at om man i stedet kjøper 2 25-pakninger av -R (hos PS-Data), koster de bare 496 for for 50. Forøvrig absolutt platene jeg er best fornøyd med. Bare litt dyrere enn Princo, og mye bedre. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg har ikke DVD-brenner, men vurderer å snart kjøpe meg en, for eks. en Nec2500. Disse platene dere anbefaler, er det noen av dere som brenner dem i 8x? Og om det da går helt bra? Lenke til kommentar
M-S-O Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Kjøper som regel Datawrite Redtop v2 (AN31) og Datasafe (RitekG04). Begge DVD-R. Funker så det griner med Pioneer A05 1.33. Kjøper dem fra www.cdr-by-mail.co.uk, som tar 8 pund for 25 Datawrite... Ser nå at de har fått Datawrite Redtop v3 (som visstnok har Infosmart som media-id) istedet for v2. Noen som vet om disse er bedre eller dårligere enn v2-diskene? Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Kjøper som regel Datawrite Redtop v2 (AN31) og Datasafe (RitekG04). Begge DVD-R. Funker så det griner med Pioneer A05 1.33. Kjøper dem fra www.cdr-by-mail.co.uk, som tar 8 pund for 25 Datawrite... Siden man kan trekke fra VAT, går det greit med 2 pakker uten å måtte betale moms. Inkl. frakt blir det litt under 250 kroner for 50. Det var jo egentlig ganske billig. I følge denne testen er v3 bra, ihvertfall brent på 4x med Pioneer 107: http://www.dvd-recordable.org/modules.php?...owcontent&id=79 Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Merk at om man i stedet kjøper 2 25-pakninger av -R (hos PS-Data), koster de bare 496 for for 50. Forøvrig absolutt platene jeg er best fornøyd med. Bare litt dyrere enn Princo, og mye bedre. tvangsgreie, vet du hvem som er produsenten av dvd+r platene på spindel? Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) [tvangsgreie, vet du hvem som er produsenten av dvd+r platene på spindel? Tror det er BeAll alt sammen. Endret 28. april 2004 av tvangsgreie Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 For på denne siden står det at det er TY plater http://www.newegg.com/app/ViewProductDesc....-131-223&depa=0 og det er samme modell kode som de på psdata Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 For på denne siden står det at det er TY plater Jeg vet det var det før, men så vidt jeg kan forstå av mediatest-tråden til OC-Freak i dette forumet (se toppen av listen), har de gått over til BeAll på begge. Brenneren min tar imidlertid bare -R, så det er ikke noe jeg har undersøkt så veldig grundig. Lenke til kommentar
Pontiuspilotus Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) tvangsgreie,28/04/2004 : 12:21]Kjøper dem fra www.cdr-by-mail.co.uk, som tar 8 pund for 25 Datawrite... Siden man kan trekke fra VAT, går det greit med 2 pakker uten å måtte betale moms. Inkl. frakt blir det litt under 250 kroner for 50. Det var jo egentlig ganske billig. Hvordan trekker man fra VAT? Hørtes interesant ut å bestille fra den butikken der. Endret 30. april 2004 av Pontiuspilotus Lenke til kommentar
M-S-O Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Tror ikke cdr-by-mail trekker fra VAT når privatpersoner bestiller, leste noe om at de hadde sluttet med det etter klager fra en eller annen kant. Pleier uansett bare å bestille en 25-pakk Datawrite og legge ved et par enkeltdisker så det blir akkurat under 200,-. Går alltid bra det. Veldig fornøyd med 25 plater til under 200-lappen, aldri mer That's Write fra Komplett og aldri mer skipping og f***skap på slutten av filmer. Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hvordan trekker man fra VAT? Fikk nettopp svar fra dem. Man må hukke av i VAT-boksen på samme side som man skriver inn adresse. Jeg ville forsøkt å legge til "Outside EU" eller noe slikt i boksen der man skal skrive organisasjonsnummer. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Verbatim datalife plus dvd-r, 25 pk kjøpt på The Computershop i Liverpool for £12,99 (157 kr) Kvalitetsplater så det griner etter.. De blir heldigvis stadig billigere i norge også. Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Kunne du lagt inn linken til compuershop, virker meget interesant, verbatim er bare KONGEN..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå