bomex Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Hei! Har en 95 Mitsubishi Colt CA0 som jeg har planer om å style. I alle fall spoiler, men er også interessert i skjørt... Senkesett finner jeg masse av på internett, men det kan jeg ikke sette på, uten å gjøre seriøse inngrep i bakskjermene... (195/50-15 er stort i forhold til 155/80-13) Har sett masse bilder av styla Colter, men det er ingen som selger noe til dem... Finnes det styling til andre merker som kan passe med litt modifisering...? Her er forøvrig en Colt som er nesten identisk med min, bortsett fra spoileren og felgene... Har også lakket dørhåndtakene... Sjekk ut www.rondell.de for fete felger! Endret 26. april 2004 av bomex Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Vet ikke om det finnes styling til bilen din, men det fins iallefal massevis av universal styling som passer biler det ikke fins noe styling til. De fleste stylingsider har dette! Sjekk f.eks. www.czt.no ( caprizonetuning ) www.kenthauto.no www.modifisert.net Du finner også mere linker i en annen tråd litt lenger ned her også "Bra stylingbutikk på nett..." av t0bben! Lenke til kommentar
icaruz Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hvis du tar en tur innom www.mitsuclubsweden.com, så finner du sikkert en del interessant informasjon. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 www.ssv.com.au har kanskje noe til bilen din, men de er i Australia da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå