Vegetable Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Heisann! Jeg har bestilt en mp3 spiller hos techline.no har i hele dag sjekket ''ordrestatus'' på ordren min... Men den har hele dagen stått på "Sendt Til Pakking", jeg har lest erfaringene til butikken på webshopguiden og dei er blanda... Noen som har hatt problemer med lang leveringstid o.l.? Takk:D Lenke til kommentar
dist Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Dette er en liten og ikke så seriøs shop (mitt inntrykk). Det er en person på ca. 20 år som driver butikken, og det virker som om han kjøper til forhandlerpriser fra komplett.no og lagt seg kjempelavt på pris. Regner med at kundeservice og andre henvendelser ikke er så bra..... // Dist Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 etter de erfaringene jeg har hørt er de en god butikk, med go service, ikke helt sikker, men har hørt det! Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Har kjøpt en mp3 spiller defra selv. Den var "til pakking" i over en uke, men ble sendt til slutt. De har en del bra priser ihvertfall, selvom det tok en uke før den ble sendt til meg. Lenke til kommentar
Cyberbug Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 For min del skal jeg aldri bruke den butikken igjen. Fikk ikke noen bekreftelse om hvordan ting lå an og sendte mange mailer til de, men fikk aldri svar på noen ting. Noe av den absolutt dårligste nettbuttikken jeg noen gang har vært borte i. Får håpe for din del at du ikke får samme erfaring som meg. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg fikk både ordrebekreftelse og sendingsbekreftelse. Sendte også en mail hvor jeg ba om å legge til noen pakker cdeer i orderen. Fikk svar dagen etter om at det var gjort. Virker som en grei butikk etter min erfaring. Lenke til kommentar
Steinkaare Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 fikk pakken min samme uke som jeg bestilte, så det var grei og rask levering. fikk også svar på mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå