Gå til innhold

Outlook filene hvor blir de lagret??

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en maskin, Win 98 gikk i dass har derfor innstalert Win XP. Jeg har ikke overskrevet programfiler mappen som var der fra før.

Vet noen hvordan jeg kan få mailene mine som lå i Oulook 97 over til ny innstalerte Outlook 2000. Lurer på hvor jeg kan finne de gamle mailen mine :smile:

Takker for svar. Mvh. Jon K

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-04-05 05:19, jonhagen skrev:

Hei!

Har en maskin, Win 98 gikk i dass har derfor innstalert Win XP. Jeg har ikke overskrevet programfiler mappen som var der fra før.

Vet noen hvordan jeg kan få mailene mine som lå i Oulook 97 over til ny innstalerte Outlook 2000. Lurer på hvor jeg kan finne de gamle mailen mine :smile:

Takker for svar. Mvh. Jon K

Så vidt jeg vet lagres ikke mailene i programfiler mappen. Så lenge det er alt du har igjen fra før du installerte XP, så spørs det om du kan få de igjen noen gang. Tror filene ligger i en mappe som opprettes et godt stykke inn i Windows mappen (c:windows<brukernavn>... (også ett eller annet).

Søk etter *.pst filer for Outlook og *.dbx filer for Outlook express. De må importeres inn i programmet igjen ved hjelp av "import" eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...