jonhagen Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hei! Har en maskin, Win 98 gikk i dass har derfor innstalert Win XP. Jeg har ikke overskrevet programfiler mappen som var der fra før. Vet noen hvordan jeg kan få mailene mine som lå i Oulook 97 over til ny innstalerte Outlook 2000. Lurer på hvor jeg kan finne de gamle mailen mine :smile: Takker for svar. Mvh. Jon K Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...c=7557&forum=25 les denne tråden Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-05 05:19, jonhagen skrev:Hei!Har en maskin, Win 98 gikk i dass har derfor innstalert Win XP. Jeg har ikke overskrevet programfiler mappen som var der fra før.Vet noen hvordan jeg kan få mailene mine som lå i Oulook 97 over til ny innstalerte Outlook 2000. Lurer på hvor jeg kan finne de gamle mailen mine :smile:Takker for svar. Mvh. Jon K Så vidt jeg vet lagres ikke mailene i programfiler mappen. Så lenge det er alt du har igjen fra før du installerte XP, så spørs det om du kan få de igjen noen gang. Tror filene ligger i en mappe som opprettes et godt stykke inn i Windows mappen (c:windows<brukernavn>... (også ett eller annet). Søk etter *.pst filer for Outlook og *.dbx filer for Outlook express. De må importeres inn i programmet igjen ved hjelp av "import" eller lignende. Lenke til kommentar
Bruno G. Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Filene i Win98 ligger her på PC-en: C:WINDOWSApplication DataIdentities{965171E0-4346-11D6-B97C-821667555B25}MicrosoftOutlook Express Og det stemmer att det er *.dbx filer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå