toto29 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hallo folkens, jeg har nettopp fått meg nytt skjermkort, og derfor har jeg rotet frem noen gamle spill for å teste disse ut på det nye vidunderet. G-Force FX 5900 Gainward Problemet er att lyden på Splinter Cell er någet dårlig. Lurer på om det finnes patcher for dette eller om det er andre muligheter. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Kanskje lyd-kortet er herpa..? Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Kanskje lyd-kortet er herpa..? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Dobbelpost! Uansett, hvis lyden er dårlig, er ikke det skjermkortet sin skyld. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Yepp, last ned nyeste drivere til lydkortet ditt.. evnt sjekk instillinger i Splinter cell! neppe skjermkortet det er noe gærent med.. Lenke til kommentar
toto29 Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Vet at det ikke er skjermkortet, ville bare skryte litt. Har bare lydproblemer i Splinter Cell, så jeg tviler på at det er det som er lydkortet som er galt også. Men jeg kan prøve siste driver. Lurte bare på om det finnes patcher til dette spillet, som eventuelt fikser et fokket lydspor. Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 ossen lyd problem ? lav lyd ? skurrete ? Lenke til kommentar
toto29 Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 ja lyden skurrer noe j..... av og til. mest når det er spenning på gang . har prøvd å stille ned ambient suond, musikken står av. orginalt spill, med bugger tror jeg. pluss at når jeg starter på nytt level, må jeg trykke escape og så returnere til spillet for at lyden skal virke. eg det ingen som har hatt det samme problemet Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Snakker vi spill som har blitt lastet ned? Virker som et problem som ofte skjer med buggete betaer/crackete spill... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå