Gå til innhold

Volumet løper løpsk.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke høytalere har du? Skal ikke se bort i fra at det er volum-kontrollen til disse høytalerene som skranter litt. Hadde samme problemet jeg.

 

Hvis volumet plutselig blir lavt en gang kan du røre på volumkontrollen litt. Ikke mer enn 1mm eller noe.. Til meg trengte jeg bare være borti den for at lyden skulle komme opp på riktig nivå. Hvis dette stemmer til deg, så er det bare å skrive inn til supporten som produsenten sikkert har ;) . Jeg fikk nny fra creative uten noe mer spørsmål :yes:

Lenke til kommentar
Hvilke høytalere har du? Skal ikke se bort i fra at det er volum-kontrollen til disse høytalerene som skranter litt. Hadde samme problemet jeg.

 

Hvis volumet plutselig blir lavt en gang kan du røre på volumkontrollen litt. Ikke mer enn 1mm eller noe.. Til meg trengte jeg bare være borti den for at lyden skulle komme opp på riktig nivå. Hvis dette stemmer til deg, så er det bare å skrive inn til supporten som produsenten sikkert har ;) . Jeg fikk nny fra creative uten noe mer spørsmål  :yes:

Hehe, hadde samme problemet selv med et Creative høyttalersett. Det skyltes tilkoblingene til sub og pc var koblet motsatt. ;)

 

'To sub' ledningen satt i PCen, mens 'From Source' satt i sub'n. Byttet om og volumkontrollen ble helt normal igjen!

Endret av WaRFaiR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...