NoXic^ Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Noen som har noen råd til et problem jeg har ? ...På brukerkontoer i win xp kan du "Endre måten brukere logger på eller av"..og når jeg velger "Bruk raskt brukerbytte" og lagrer innstillingene trer de ikke i kraft....når går inn igjen å sjekker om innstillingene er forandret er de ikke det... :/ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) * pokker må lære meg å lese. Du lagrer instillingene ja.. Endret 26. april 2004 av TCi Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 hehe...jaja, selvfølgelig lagrer jeg innstillingene, det er bare det at innstillingene blit "slettet" med en gang Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Noen som kan hjelpe meg eller ? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Kutter ut sånne innstillinger selv, men har du prøvd med omstart etter at du har godtatt endringene ? Du har vel ikke tilfeldigvis vært å brukt noe 3.parts "tweake verktøy" ? Eller slått av tjenesten permanent ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå