Zipp0 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Jeg har lakkert min cheiftec innvendig, fargevalget ble ornage. Jeg er ganske fornøyd, selv om jeg hadde noen bommerter med lakken. [img]http://home.no/ssw/frontlakk.jpg[/img] edit: hardware er nå innstalert, her er bildene [img]http://home.no/ssw/HWK.jpg[/img] Endret 27. april 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 så ganske heavy fett ut Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Personlig så likte jeg ikke fargekombinasjonen, men du liker den vel siden du valgte den. Du har hvertfall gjort en god jobb med lakkeringen, og jeg ser ingen åpne flekker eller noe slikt (kan jo ha noe med vinkelen å gjøre) så du får tommelen opp fra meg Hyggelig å se at folk gjør noe med Chieftec'ene sine. Sist store lan jeg var på så var det minst 50 Chieftecs og alle var gørr kjedelig. Endelig et som skiller seg litt ut (Mon tro om ikke jeg må gjøre noe selv med mitt gamle kabinett) Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 takk for god respons. det er ikke vinkelen som gjør det.. det er ikke en flekk som ikke er lakkert bare innsiden av dørene... Jeg tror jeg skal lakkere et mønster på siden som de ser når dør er av. får se hva det blir til har ikke plexi enda (pga. pengemangel) men det kommer sikkert. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 har ikke plexi enda (pga. pengemangel) men det kommer sikkert. Plexi er ikke SÅÅ kult uansett. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 hehe, jeg vet det.. men skal ha et lite plexi nederst, og så skal jeg skrive noe(vet ikke hva) over med dremel, og ha gitter bak, tror det blir fett.. men penger må jeg ha først.. Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hvorfor ikke ha en blankere eller krom farge på innsiden av kabinettet?? Ellers stilig... Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 det er ganske blankt.. det er bare at du ser det ikke så godt på bildet. har innstalert hardware i den nå leddet funket det legger inn bilder snart Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Likte at du hadde valgt en annen farge enn folk flest ville ha valgt! Dette er noe som skiller seg ut fra dem som skal og har krom, blått, svart og slike farger. Fint at det kan være noen som kan skille seg ut, men som "bamsefar" sa, så får du oxo en av meg. Lykke til videre med kabinettet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå