TDK Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 jeg har planer om og underklokke min amd 64 3200+ ned 200mhz for at viften skal gå roligere (cooln'quiet). vil dette senek agp bussen? er dette skadelig på noen måte for pc'en? jeg synes viften bråker for mye derfor ønsker jeg at den skal gå på lavere turtall og for det må prosessoren bli kaldre... Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 tror ikke det nei, hvorfor kjøper du ikke heller ei ny bedre CPU vifte som bråker mindre og kjøler bedre.. utrolig kjipt å underklokke en pc.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) EDIT: Beaten by Chil Endret 26. april 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
TDK Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Ok men jeg gidder ikke å kjøpe ny vifte. Jeg skal sove ved siden av pc'en... Derfor skal jeg klokke prosessoren ned litt. Som sagt, vil jeg klokke ned fsb og dermed vil vel agp og pci senke seg også i ogmed at jeg ikke har pci/agp lock. Er dette skadelig for pc/agp/pci? Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 jeg har planer om og underklokke min amd 64 3200+ ned 200mhz for at viften skal gå roligere (cooln'quiet). vil dette senek agp bussen? er dette skadelig på noen måte for pc'en?jeg synes viften bråker for mye derfor ønsker jeg at den skal gå på lavere turtall og for det må prosessoren bli kaldre... Cool'n'Quiet blir automatisk deaktivert dersom du klokker, og er bare garantert til å fungere med Boxed-viften. Manualen som følger med forklarer hvordan du får Cool'n'Quiet til å fungere skikkelig, og da trenger du ikke være bekymret for at CPU-viften din ikke er helt rolig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå