trondbue Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Har veldig lyst på denne mobilen. Vil ha noe som ikke alle har. Har i grunnen funnet ut at jeg ikke trenger kamera til mobil. Er gøy den første månen, men så blir det nesten ikke brukt. (Hadde kamera til T300en jeg hadde tidligere, tok bare 30 bilder med det..) 1. Er det veldig vanskelig å skrive sms på denne, eller blir man ganske fort vandt til det? 2. Går det ikke ann å sende bilder via IR mellom denne og f.eks Sony Ericsson? 3. Følger det med programvare så jeg kan ta inn smsene fra telefonen på dataen via den medfølgende kabelen, eller er det noen jeg kan laste ned får å gjør dette? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 1. Du blir veldig fort vant til det. 2. Nei, dessverre. 3. Aner ikke, det er dama som bruker den. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Som sagt så blir du veldig fort vant til å skrive meldinger på denne telefonen. IR greien har jeg ikke prøvd, men IR er vel stort sett ikke så bra at det gjør noe, sats på MMS. Det følger med noe programvare, blandt annet noe EMS greier. Jeg vet ikke hva dette programmet kan gjøre annet enn å skrive meldinger. Ellers er jeg veldig fornøyd med telefonen min. Av og til henger den seg opp, men det håper jeg å få fikset med en SW/FW oppdatering i nærmeste framtid. Hvis det er mer du lurer på er det bare å spørre Lykke til med mobilkjøp Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 1. du blir fort vannt til det, synes knappene er ganske digg å skrive med. 2 og 3 har vel andre svart på.. Vil bare advare deg mot veldig lav batteritid! Den venninen min har MÅ lades hver kveld, mulig det er noe galt med batteriet men det går ut på en dag ihvertfall på hennes.. Og at den er treg til å åpne bilder du har lagret, veldig treg! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Har ikke opplevd lav batteritid, tvert imot. Holder 4-5 dager med moderat bruk, mest sms. Spørs om ikke ho venninna di burde klage på sin. Ja, den er litt treg på bilder også, glemte å ta med det. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Min har meget god batteritid, holder ca. en uke mellom hver lading. Jeg er kanskje ikke den som bruker telefonen mest, men det sendes en del sms hver dag, pluss en samtale av og til. Synes egentlig ikke at min er så treg å åpne bilder med heller, hverfall ikke hvis du måler den med andre telefoner enn E700 Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Bare et siste spørsmål før jeg kjøper denne telefonen. Det går vel ann å laste ned bilder og ringetoner til telefonen via den kabelen som følger med? Er det programvare til dette som følger med? Hvis ikke det går via kabelen, går det da via IR? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 det går via kabelen.. kjøpte mobilen idag.. du kan laste inn midi filer og jpg bilder... Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Ok, takker for svar! Lurer fortsatt litt på det om det er mulig å laste inn smsene på pcen? Noen som vet om et gratis program til dette? Men tror jeg kjøper telefonen i kveld da Fått solgt T230en til kjæresten Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 trokke sms to pc går.. var en post tidligere om det.. må bare legge til at telefonen er helt rå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå