kag Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Vi har alle tenkt over hva barna våre skal hete. Og de fleste av oss har vel kanskje lagd en liste også, over navn en kunne tenkt seg at sine egne, fremtidige barn skal hete. Jeg har lyst til å se din liste. Her er i hvert fall mine all time favorites (tilfeldig rekkefølge) Gutt; Trygve AlexanderSindre Simen Kristian (evt Lars Kristian)Markus Kristoffer (evt. Christoffer) Fredrik Espen Even ErlendNicholas Patrik Jente; Ann-Kristin Kristin KirstiKjerstiKristineSofieEvaIngridGudrunEmmaEmilyEmilieElisabethLisbethMarie (evt Ida Marie) Jannike JulieKarinGudrunMalinMarianne MaritUlrikke (evt Rikke)SynnøvePernille (... Merk hvordan "i" går igjen... har ikke tenkt over det før ...) :-) Hvis kjerringa jeg får mine med ikke liker, i hvert fall en av disse, får hun jaggu meg bare knipe igjen. (eller komme med et veldig godt forslag). De oransje navnene er de hotteste for meg for tiden. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jentenavn: - Collette - Catharina - Felicia - Lois - Mary Guttenavn: - Carl Christopher - Preben - Jacob - Phillip Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Nathalie og Jonas Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) - Mary Jentenavn: Mary Marie Maria Maryam Marianne Lisa Lise Elisabeth Hilde Ingrid Ingvild Ingelin Guttenavn: Thomas Sigmund Viktor Terje Bjørnar (... Merk hvordan "i" går igjen... har ikke tenkt over det før ...) :-) I er veldig fint det, særlig i jentenavn (samme med Y) EDIT:Etter å sett litt over så ser eg at samtlige jentenavn på listen min innholder enten I eller Y Endret 26. april 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Gutt: -Adrian -Markus Jente: -Charlotte -Adriane -Emma -Henriette -Angelica Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jentenavn: Iris, Ninja, Marianne, Thea, Stine og KristINTEL (tja) Guttenavn: Oskar, Chris, Andy, Olav, Tage, Fredrik Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Guttenavn: Gorm Bjarne Bottolf Gørgrim Konrad Njål Marve Jentenavn: Magda Dolly Ågot Skade Inkontinentia Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Synes dostojevskis forslag er de beste, dere andre har så standard navn:) Mitt barn (like that is ever going to happen) Gutt : Damien, Daniel Jente : No clue yet... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...715&hl=jeanette Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hans Balder eller Hans Baldur Lenke til kommentar
Yurhoo Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jente: Inger-Lise eller noe slikt xD Guttenavn(Utrolig fornøyd med dette her, håper folk er enige med meg med dette navnet): Andrè Leon ^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Gutt: Sig Max Jente: Anett Emma Ine Vet ikke helt hvorfor, men det er navn jeg alltid husker. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hank Marvin er jo ikke så værst? Paul og Martin er jo også en tanke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Fullstendig unødvendig å bumpe denne når vi har en nyere tråd vel. I vote for close. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=735656 Endret 12. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg