Gå til innhold

hvor er det best å kjøpe Whitebox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel, jeg har bestilt en cl 1557 ifra whitebox, det er en stund siden. det som er problemt med de, er at de selger laptoper, som de tydeligvis ikke har. Når en selger sier til meg at den skal blir sendt idag, da regner en kunde med at den blir sendt i dag også, og ikke at jeg må ringe å spørre hvor den er..

vel har ventet i 2 eller 3 uker nå, har sendt de en del mail og ringt til de en del ganger, har fått med en del ekstra stuff,, men hver gang så har de sakt at de sender den i dag eller at den faktis er sendt også, noen som ikke stemmer.

hadde de sakt det hvordan det er, eks. vi har ikke den modellen nå og vår leverings dato er xx.xx.xx ifra fabrikken, da hadde jeg vist det og ikke solgt min gamle pc.

www.audionet.no er bare en vider selger av whitebox, whitebox er impotør viderselger av den. så dersom whitebox ikke har varen så har audionet også den ikke.

whitebox er velig billige, og det er gode pcer de selger.

men du finner den samme pcen ifra psdata oxo der heter den tundra, og koster litt mere.

btw: noen som vet om de har tenkt å sende ut pcer eller om det er bare noe de sier?

jeg har seriøst begynt å lure nå,, de har løyet til meg litt for mange ganger nå.. og det er vel en ting som gjør at jeg ikke vil gi de noen kjempe komentarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...