Antipop Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Får ei feilmelding når eg startet opp WMP som lyder: ' "GetIUMS startpunktet for prosedyren fantes ikke i biblioteket for dynamisk koblinger, MSDART.DLL" Trykker eg OK et visst antall ganger, starter den opp, men kvar gang eg skal høyre på ein sang kjem den opp igjen. Er det mulig å re-innstallere WMP eller har nokon ei god løysing på saka? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Enklest å reinstallere vil jeg tro. Men som meldingen antyder, så mangler det en dll fil. Dersom det ikke fungerer så kan du jo søke på nett etter den. Dersom du har XP/2000, skal den sikkert ligger i Windows\System32 Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 prøvde å legge inn MSDART.DLL i System32 men det funka ikkje... Korleis avinnstalerer eg MediaPlayer da? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 prøvde å legge inn MSDART.DLL i System32 men det funka ikkje... Korleis avinnstalerer eg MediaPlayer da? Trenger ikke avinstallere. Bare kjør installasjonen av programet igjen.. Jeg søkte etter dll filen på min maskin, men har den ikke selv så det kan ikke være det som er problemet alikevel.. Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Alt fiksa seg etter en restart...ofte det enkleste som er det beste Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Alt fiksa seg etter en restart...ofte det enkleste som er det beste hehe... Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Får ei feilmelding når eg startet opp WMP som lyder: ' "GetIUMS startpunktet for prosedyren fantes ikke i biblioteket for dynamisk koblinger, MSDART.DLL" Trykker eg OK et visst antall ganger, starter den opp, men kvar gang eg skal høyre på ein sang kjem den opp igjen. Er det mulig å re-innstallere WMP eller har nokon ei god løysing på saka? Prøv å lete etter fila eller det går sikkert an å søke over internett eller noe etter den. Jeg vet at det er veldig vanskelig å re-installere WMP. Men prøv å re-installer den om du får det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå