ahpadt Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Yo! Fikk en "morsom" sang tilsendt over msn av en venn, og har en personlig rekord på 8 ganger på å høre den. http://home.no.net/ahpadt/vanvidd.mp3 Hvor mange ganger klarer du å høre på den? ahpadt PS: Kan være en smule irriterende.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Orker ikke å melde meg på nå, siden jeg koser meg med Westlife, og nettopp har fiksa elajt ampstat, men jeg kan skryta av å ha hørt sammenhengene én time på badgerbadger (etter en time stopper den automatisk). Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Har vært borti dette her før, klarte faktisk 15 ganger med vitner Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Orker ikke å melde meg på nå, siden jeg koser meg med Westlife, og nettopp har fiksa elajt ampstat, men jeg kan skryta av å ha hørt sammenhengene én time på badgerbadger (etter en time stopper den automatisk). 1 time?! Da hade du lite å gjøre Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Den var jo litt "artig" da. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 1 time?! Da hade du lite å gjøre Gjorde annet enn å stirre i veggen da, men en er temmelig ør etterpå. :-------p Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 1/2 gang! ARGH...mine ører Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 1 time?! Da hade du lite å gjøre Gjorde annet enn å stirre i veggen da, men en er temmelig ør etterpå. :-------p Tviler ikke et sekund Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 10 ganger.. MY EARS MY EARS!! Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 haha, du blir vant til den til slutt. Skulle klart å sovne til den så trøtt som jeg er nå Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Tøffeste sangen jeg har hørt på lenge! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Haha, måtte le.. stygg danske Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd jakansangderkandrvedætivanvidd *HYYYYYYYYYYYL* Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Likte ikke den sangen Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Er virkelig en sang som NGT burde vurdert som ventesang på supporttelefonen sin. Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Er virkelig en sang som NGT burde vurdert som ventesang på supporttelefonen sin. Telenor også, og hvertfall Tiscali Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Urk... har hørt den før og gidder ikke laste ned på ny... -Jeg vil bare si at den sangen er muligens det teiteste forsøket på å være teit noen sinne... og det sier jeg ytterst negativt Men tipper jeg klarer å høre på den mye lengere enn dere Endret 27. april 2004 av So Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Christ, den der er ille nok til å gi meg mareritt, og jeg anser meg som tolerant. Èn gang så måtte jeg bite i gresset og skifte til Tom McRae. :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå