Artistic.Hipster Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Nå har jeg prøvd alt, jeg har prøvd den vanlige avinnstallerings metoden, prøvd å innstallere nyere versjon og prøvd å finne filene og slette de, men ingenting virker, hvordan kan jeg finne alle filene som har med camcoder å gjøre nå skal det stygge dritt programmet vekk Det irreterer meg grenseløst og å formatere telefonen er ikke noe alternativ ikke en oppdatering heller.... Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 har du camcoder på P900. Why? Min fungerer ikke lenger (avslutter når det starter) Har forresten ingen løsning på problemet ditt. Du går på C-System-Apps-Camcoder og prøver å slette hele mappen? (prøv å restarte telefonen så ikke programmet er i bruk) Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 jeg la in Sman jeg den har programm behandling SYS info osv. + file man. jef gikk bare inn på C: også fant jeg apps og camraFX så merket jeg mappa og trøkkte på GO-DELETE vips den var vekk Lenke til kommentar
nok6600 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 jeg er ikke helt sikker men har hørt om at fexplorer er et prombehandlingsprogram har ikke testet selv Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) jeg er ikke helt sikker men har hørt om at fexplorer er et prombehandlingsprogram har ikke testet selv Fexplorer er til s60 hvet ikke om det det er til UIQ men du kan bare putte p900en i docking stationen og fjerne det via det programmet som fulgte med eller med Sman,oxigen filemanager (til windows) osv Endret 28. april 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Fileman for UIQ er jo akkuratt det samme som fexplorer på series 60. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå