brainware Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Er det noen som har erfaringer med denne maskinen ? Jeg har hatt den siden mars 1999, det var Telenor's hjemme-pc. Den var levert med AGP 2x Rage Pro Turbo 4 MB, og 64MB PC100 RAM. Det blir stadig mer problematisk å henge med på vanlig bruk, som internett osv. og installering av ny maskinvare. Det eneste fornuftige er oppgradering på minne og installering av nytt skjermkort (PCI), men jeg får vel kanskje problemer med moderne 3D spill pga lav prosessorhastighet også, så lurer på om prosessor er låst. og evt. hvor høyt den kan klokkes på det originale hovedkortet? Hvis du har noen råd eller synspunkter er jeg takknemlig, valget står mellom ny maskin og oppgradering, men kan vente på PCI-X og Socket 939 - og imellomtiden hva skal jeg gjøre, det blir et ras på harddisken når jeg laster ned 3D visninger noe som blir ganske vanlig feks. hos IBM og HP 's nettsider feks. For å begynne med oppgradering må det være litt økonomi i det, slik at maskinen klarer feks. + 1 år til. dvs. at jeg også må prøve å få til overklokking. Endret 26. april 2004 av brainware Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Kan du redigere topicen uten capslock ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå