toriamos Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Et gjennomgående problem med alle filmer jeg har lastet ned, uahvengig av kvalitet, er at "bakgrunnslydene" bestandig er for høye i forhold til lydnivået på dialogene. Noen som vet om dette kan fikses på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 KJEDELIG PROBLEM! Har aldri vært borti det selv, men hva med å prøve andre codecs? kanskje nye drivere til Lydkort.. og for all del, prøv andre Avspillings programmer.. hva er det du bruker nå? maskin oppsett? Lenke til kommentar
GasMan Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-05 03:36, toriamos skrev:Et gjennomgående problem med alle filmer jeg har lastet ned, uahvengig av kvalitet, er at "bakgrunnslydene" bestandig er for høye i forhold til lydnivået på dialogene. Noen som vet om dette kan fikses på en eller annen måte? Meget sant. De filmene jeg har som har kommet fra nettet har hatt disse lydproblemene. Både når det gjelder SVCD og DivX. Det rare er at de filmene jag har kodet om selv har ikke dette problemet. Vet ikke hvorfor, men jeg bruker gjerne en cd ekstra for å sikre kvaliteten. Kanskje lyden blir skadelidende på denne måten når du skal gjøre filmen så liten som mulig? Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Kanskje det, kanskje det - men hvordan fikse biffen? Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Til neo_mandal: lydkortet er det ikke - det er brennsikkert. Bruker windows media player, har avspilt med andre programmer også men opplever samme problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå