all right Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg fannt først ut at jeg ikke kom inn på internett. Så skulle jeg gå og sjekke IPen men da var Lokal Tilkobling vekke Jeg bruker ruter og har Online ADSL. Jeg finner heller ikke ruteren viss jeg skriver cmd og skriver ipconfig da er det ingen ipadresse. Og viss jeg går på Enhetsbehandling så er det ingen Netverkskort der. Og det hjelper ikke og instelere drivere på nytt! Noen som vet hvordan jeg får Lokal Tilkobling tilbare eller hva feilen er? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Har du nettverkskort , eller en usb adapter ? Finner du noe under enhetsbehandling som heter "andre enheter" ? Lenke til kommentar
all right Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Inegrer nettverkskort! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Inegrer nettverkskort! Come again ? Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 er det langt mellom deg ruteren. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Telenor er vist nede på vestlandet hvis det er der du bor. At du ikke får kontakt med routeren er nok en annen feil. Hvilket nettverkskort har du? Eller hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Troubleshooting Missing Network and Dial-Up Connections Icons Denne er nok feilpostet, skulle vært i Programvare - Windows. Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Tipper nettverkskortet ditt har "falt" ut. En reboot fikser gjerne dette. Spiller man Wintendo, så spiller man Wintendo:) Lenke til kommentar
logg Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Kva er poenget med å lage flere poster? det holder med en post her? Lenke til kommentar
all right Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Jeg har ett Abit NF7 v-2.0 HK og integrert nettverkskort Og internetten er ikke nede detr jeg bor, jeg kommer på internett med alle de andre maskinene i netverket! Lenke til kommentar
all right Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Siden dette sjer kan det da tyde på at nettverkskortet er Defekt? Og da må jeg sende hele HK i retur! Hvor lang Garanti er det på HK? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå