EC Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Sjekk denne siden: http://threering.net:3/ Det er mulig at den ikke er korrekt pga. stor trafikk, men i såfall er det bare å prøve på nytt. Åssen laga de den der?? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Du kan jo også prøve http://www.networldmap.com/ Alt bygger på IP-adresse=sted som er innrapportert av besøkende, samt at enkelte dns-records inneholder korrekte opplysninger om lokalisering, nslookup og tracert. Nslookup og tracert er dog dårlige verktøy for eksakt lokalisering. Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Sett opp en skikkelig firewall, så blir det nok værre å trace deg..:smile: Lenke til kommentar
janken Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 On 2002-04-05 04:06, Neo_mandal skrev: Sett opp en skikkelig firewall, så blir det nok værre å trace deg..:smile: Er det noen som vet om slike program som skjuler ip en godt? Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Prøv her http://www.astalavista.com/privacy/ Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 >I am 68% sure that you are from Rhodes, >Dhodhekanisos, Greece (Lat: 36 / Long: 28). Litt feil ettersom jeg sitter i Oslo. Hehe. Kan ha noe med å gjøre at jeg sitter på TV 2 som har en rimelig heftig firewall Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Begge to fant meg. Sitter på universitetet i Tromsø. Brannmuren skjuler tydeligvis ikke ip-adressen Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hei! Du kan surfe via altavista sin søkemotor..Dvs..Du seier du oversette ei side...(skriver inn url) Da skal adminer på sida "bare " få opp altavista sin ip adresse... Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hehe.,.... sitter på skolen og den fant meg uten prob. Den gjør nok det hjemme også,... :smile: Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Fant meg i spania, men regner med at ExxonMobil har noen ekkle FW's og ikke utenkelig at de har hoved linja si fra spaina heller....Sitter i oslo dah... Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Fant meg fint, men ikke pokker om noe kommer fw til BI i sandvika. gå på whatismyip.com og sammenlign med winipcfg eller ipconfig (M$ Only :smile:) ellers er det sikkert ip adr eth0? Lenke til kommentar
Akke Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Sitter bak smoothwall og den første fant meg i oslo, men whatismyip.com og den andre finner feil ip og tror da jeg er i sarpsborg. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 I am 90% sure that you are from Oslo, Oslo, Norway (Lat: 59 / Long: 10). Well, you`re wrong. Lenke til kommentar
fredrio Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Dersom dere som bruker ipconfig, ifconfig el.l. til eksempel får adresser som 172.*.*.* eller 192.168.*.* ++, så er det fordi det sitter bak en NAT ruter. Dette er ip-adresser som er forbeholdt LAN. Da vil whatismyip.com vise deg IP-adressen til ruteren du er bak. I mange tilfeller vil denne ruteren kun ligge et steinkast fra deg. Lenke til kommentar
Lego Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 I am 66% sure that you are from Prague, Praha, Hlavni Mesto, Czech Republic (Lat: 50 / Long: 14). Jeg er ikke bak firewall..hmmm .... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 For å "lære opp" databasen, kan dere jo bare skrive inn nærmeste by i "your city" (jepp, du tippet korrekt) og følge wizarden. Når den har fått nok IP-adresser i en IP-block, kan den gi ett ganske bra anslag. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Den tror 90% at jeg er i brussel Jeg bor i tromsø Lenke til kommentar
Lenny Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 De var bare 50% sikker på at jeg bodde i Bergen. Vel jeg er helt sikker i hvertfall. JEG BOR I BERGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :grin: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 den var 50% sikker på at jeg satt i stavanger eller innenor 3-4 timers kjøretid derfra. Det er ikke riktig, men siden hoved-serveren vår er i stavanger er de jo godt tippa da :wink: Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg er ikke i belgia nei. Den første adressen fikk jeg kun access denied av proxyen. :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå