JimDandy Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Etter å ha surfet litt rundt ser jeg mange bra kabinetter, og skjønner at jeg må regne med å punge ut rundt 1000 spenn får noe lydløst med PSU i tillegg. Jeg antar at det ikke finnes mange kabinetter fra komplett.no å anbefale med unntak av kanskje Chenbro Gaming Box. Jeg er interrest i denne, men vil helst ha noe med hendige inngange i fronten for USB2, firewire, CompactFlash og lignenede. Håpet å få noen tips av dere på slikt. Er det noen der ute som har Gaming Box'en som kan dele noen erfaringer? Uansett hvilket kabinett; lydnivå/isolasjon på kabinettet og lydnivået på en eventuell PSU må være lavt. Skal putte et Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort inni det, btw. Jim Lenke til kommentar
JimDandy Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Antec Sonata, til 1200 spenn. Poifec Takk for alle kommentarene thihi. Jeg surfa litt mere, søkte på hva folk sa om Sonata etter at jeg leste om det på Hardwares tester, og valgte det. Gleder meg veldig. Jim (til mod: kan slette nå ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå