Gå til innhold

Warcraft III expansion

Anbefalte innlegg

Har bestilt Warcraft III expansion (Frozen Throne tror jeg det heter).

Forbedrer denne expansion spillet betydelig? Hva syns dere?

(Bare nyskjerrig)

PS: Jeg spør for jeg har enda ikke fått det, fikk Wacraft III som jeg hadde brent tidligere og gått igjennom, men som jeg ville ha orginalt pga. at det er kjempe bra!

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frozen Throne er alt det Reign of Chaos ikke var, eneste jeg ikke liker er en del dårlige maps. Mange nye helter og enheter, men bedre balanse enn det som var i RoC. Det beste er nok det nye pengesystemet, alt koste mindre gull men mer wood enn i RoC

EDIT; det eneste jeg hater med warcraft er at alle rasene har for godt forsvar. Humans har militia, orc har burrows og de tårna, undead har nuberian tower(?) og night elf har wells. Altfor trasig, nesten umulig å rushe folk om de ikke techer, og til og med da er det vanskelig...

Endret av NoLimit_^
Lenke til kommentar
Frozen Throne er alt det Reign of Chaos ikke var, eneste jeg ikke liker er en del dårlige maps. Mange nye helter og enheter, men bedre balanse enn det som var i RoC. Det beste er nok det nye pengesystemet, alt koste mindre gull men mer wood enn i RoC

EDIT; det eneste jeg hater med warcraft er at alle rasene har for godt forsvar. Humans har militia, orc har burrows og de tårna, undead har nuberian tower(?) og night elf har wells. Altfor trasig, nesten umulig å rushe folk om de ikke techer, og til og med da er det vanskelig...

NE har ikke godt defence sammenligna med ORC og HU på early stage mener jeg som en NE spiller.. Er kjipt å harasse orc da de gjemmer stygge peonsa i burrows og burrows skade.r.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...