janfredrik Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hei, jeg er nok en halv n00b når det gjelder og skifte deler. Jeg lurer på om det er noen som har en liten guide eller kunne tenke seg og gi meg noen tips! Jeg skal snart bytte hovedkort og prosessor, men jeg tror det blir litt vanskelig... Kan noen være så snille og hjelpe meg? MvH En n00b..! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Er vel en guide for å sette sammen en PC her en plass, men Google funker også: http://www.waterwheel.com/Guides/how_to/mo...otherboards.htm Edit: HW.nos PC-bygge-guide Bare spør her hvis det er noe du ikke finner i guidene. Endret 26. april 2004 av Rikky Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Vet du om en norsk? Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 du får bare begyne og ta eventuelle problemer ettervært. du må vel sikkert bytte ut minnebrikkene også. vet ikke hva du har nå jeg Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 har du tilgang til en pc til kan du jo bare spørre her mens du bygger Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Du kan få litt hjelp av tomshardware guide video nr 3 om vannkjøling, dei tar nemlig og bygge opp pc'n også. Dei vise korleis du festehovedkortet inni pc'n. Alt du trenge å gjera som dei ikkje gjer på videoen er å montera vifta til prosessoren og festa hovedkortet til kabinettet. http://www12.tomshardware.com/images/thg_v...ing_english.zip Endret 26. april 2004 av The_Creator Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det er ikke så vanskelig, følg bruks anvisningen, koble ting der det passer. Få hjelp av en kyndig person hvis du har mulighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå