kimmen12 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Noen som har noen idè til topic? surfer bare på nettet og DC++ og jeg kjører ftp på porter høyt oppe. Idè ? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Brannmur er et must i dagens it verden. Finnes jo så mange exploits og scanne programmer som utnytter sikkerhetshull i windows og programmer. Jeg vil råde deg til å kjøre en eller annen form for firewall. Enten i router eller ha software fw, slik at du kan stenge de portene som du ikke trenger. Hvis ikke, vil du angre den dagen alt på disken er borte, fordi noen har kjørt exploit og slettet hele disken din. Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Brannmur er et must i dagens it verden. Finnes jo så mange exploits og scanne programmer som utnytter sikkerhetshull i windows og programmer. Jeg vil råde deg til å kjøre en eller annen form for firewall. Enten i router eller ha software fw, slik at du kan stenge de portene som du ikke trenger. Hvis ikke, vil du angre den dagen alt på disken er borte, fordi noen har kjørt exploit og slettet hele disken din. yes, jeg har åpen port 1-7829 =P edit : Er det mulig å åpne port , 27015, 6667-7000 & 8000 ? Jeg har en ciscu ruter, kan config den fra NGT side sider Endret 26. april 2004 av kimmen12 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hei! Har trådløs ruter (D-link DI-514), trenger jeg ikke software FW da? ... nettverk er det jeg kan minst om når det gjelder dataer .... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Stenges pga dårlig topic og dårlig formulering av "spørsmålet"? :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg