Same- Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg vil bare si at jeg aldri har hatt 1 enenste problem med min q-tec 300w psu. Den drar 2hdd, 2 sd-ram brikker, 2 optiske drev(er det ikke det det kalles?) osv osv. ikke bråker den noe spess heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Q-Tech PSU`er har lite med ampere på kontaktene og dårlig kvalitet. Les her: MSI forum, Q-Tech warning Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Q-Tech PSU`er har lite med ampere på kontaktene og dårlig kvalitet. Les her: MSI forum, Q-Tech warning Tydeligvis nok en amatør utgivelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Tydeligvis nok en amatør utgivelse. Hva er det som er så dårlig med den? Det er jo utregning og godt forklart der. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 -Ikke vifte foran Kjipt, men til den prisen må man regne med å få enten 1x/2x 80x80 bakerst i kabinettet som er veldig vanelig også. Det er en vifteplass foran (80mm tror jeg, men ikke skrueløse), bare se her (tatt under HD'en) og her (tatt over disken). Det er også 2x80mm vifteplasser (skrueløse) bak. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Vi snakker Q-tec herr ja...Kan fortelle en historie om Q-tec produkt. Jeg kjøpte en Q-tec strømforsyning..Jeg tenkte...hmm..billig og 450 W og gull farget..nøyaktig 1.5 måned etter jeg kjøpte den. Så hadde jeg spilte litt på maskinen holdte på og rote med noe da stod jeg 2 meter fra pcen min...jeg så tilfeldig bort mot pc. da kom de plutselig et sinnsykt lysglimt også sa det POOOOOOOOFFFFFFF. Det var den Strømforsyningen...Jeg skrudde ifra hverandre hele maskinen for og sjekke alle deler for og være sikker på at det var PSU som sa poff of bare den som sa poff.. Og det var det...Jeg Anbefaler allle og holde seg langt unna PSU fra Q-tec...De burde ikke vært på marked i det hele tatt..jeg har lest masse om folk som har har problemer med Q-tec PSU men tenkte det var folk som var litt uheldig......Det er ikke tilfeldig virker det som.... Lenke til kommentar
Thel Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Vi snakker Q-tec herr ja...Kan fortelle en historie om Q-tec produkt. Jeg kjøpte en Q-tec strømforsyning..Jeg tenkte...hmm..billig og 450 W og gull farget..nøyaktig 1.5 måned etter jeg kjøpte den. Så hadde jeg spilte litt på maskinen holdte på og rote med noe da stod jeg 2 meter fra pcen min...jeg så tilfeldig bort mot pc. da kom de plutselig et sinnsykt lysglimt også sa det POOOOOOOOFFFFFFF. Det var den Strømforsyningen...Jeg skrudde ifra hverandre hele maskinen for og sjekke alle deler for og være sikker på at det var PSU som sa poff of bare den som sa poff.. Og det var det...Jeg Anbefaler allle og holde seg langt unna PSU fra Q-tec...De burde ikke vært på marked i det hele tatt..jeg har lest masse om folk som har har problemer med Q-tec PSU men tenkte det var folk som var litt uheldig......Det er ikke tilfeldig virker det som.... Stakkars man! Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ser nesten ut som jeg bør kjøpe meg en ny strømforsyning til q-tec kabinettet mitt :'( Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Det trenger du ikke. Jeg er storfornøyd med Q-Tec PSU'er. Edit: Kjapp skrivefeil. Endret 14. september 2004 av Earendil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det trenger du ikke. Jeg er storfornøyd med Q-Tec PUS'er. Q-Tec PUS`er? hehe. Jeg har ingen puser, men har en Q-Tec PSU Som ikke er så god... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ok, siden den ikke er så god vil jeg gjerne høre din begrunnelse. Den bråker ikke. Den har et godt forhold til ytelse/pris. Den er "stabil". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Fordeler: -Pris Ulemper: -Min bråker -Leverer lite ampere -Kom litt lenger i overklokking når jeg gikk fra Q-Tec 300W til en tagan 480W , mere stille også -Ikke fullt så stabil Men den holder sikkert hvis du ikke overklokker så mye, og ikke har mange vifter, HD, bra 3D kort osv Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Min maskinvare: CPU: AMD Athlon XP 2800+ HK: DFI Lanparty II Ultra GPU: Powercolor ATI Radeon 9800 SE @ 9800 Pro RAM: 512 MB PC2700 Crucial Kabinett: Lian Li PC 61 Miditower Dette klarer den helt fint. Godt fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Kan hende jeg har hvert uheldig da. Men du får det du bataler for, og du betaler ikke så mye for en Q-Tec PSU Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 (endret) hadde det q-tec kæbbis jeg.. nå har jeg er AOpen H600B - man merker forskjell! Endret 19. september 2004 av Fur Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 hadde det q-tec kæbbis jeg.. nå har jeg er AOpen H600B - man merker forskjell! Hvordan? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Q-tec er kjent for å være veldig flinke med litt mindre brilliante løsninger på ting. F.eks det at man selv må stappe isolatorer nedi hullene hvor skruene til HK går før du i det hele tatt begynner å skru det fast. I tillegg er mange av kabinettene laget av så "tynt" materiale at f.eks sidedør kan lett bøyes til en leselampe om en ikke er forsiktig. Har satt sammen 2 Q-tec kabinetter "i min karriere" og de er noe av det verste som kan oppdrives! Men de funker helt greit når man har fått alt på plass - merkelig nok. Bare de kan ta til fornuft å innrette seg på de tildels "bright solutions" de har på saker og ting. Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har q-tec kabinett, kosta en 5-600 svenske på komplett.se. Har bare hatt pc'en siden onsdag forrige uke, men så langt er jeg fornøyd. Blir ikke varmt inne i det kabinettet, og alle kontakter i front og bak funker helt finfint. Ingen stabilitetsproblemer pga "møkka psu". Fikk et billig og bra kabinett. Men om det går daisen så skal jeg love å komme hit og trekke dette utsagnet. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Glad jeg har blitt kvitt min Q-Tec psu å fått stabla in en mist 430 watt Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Kanskje det at PSU fra Q-tec fungerer greit hos folk som ikke har mange ting som bruker strøm. Men jeg holder meg langt unna PSU fra Q-tec i framtiden. Q-tec PSU'er er billige og du får hva du betaler for.. hehe I dette tilfelle så er ikke billig bra. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå