MaxCPU Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg har fortiden et PowerColor Radeon 9600 AIW, men etter å ha fikset på strømforsyningen er det skjermkortet som står for tur (for å ikke snakke om harddisken!). Finnes det noen løsninger her? Jeg har bare funnet "VGA Silencer", men denne passer visstnok ikke AIW. Løsningen bør også være minimal av størrelse da jeg snart går over til Shuttle! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hva slags merke har du? God til å lese heller Lenke til kommentar
Pollux Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Stol på meg, har du mindre enn 7 tommeltotter funker Zalman ZM80-HP og baufil som fy! Har gjort en del mods til Shuttle du kan se her Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Hvis du sier det så! Ser du har gjort mye med Shuttle'n din, noe jeg ikke gidder dessverre. Tenkte på SB75G2, men bråker virkelig psu osv. så mye som moddingen din skulle tilsi? Støy er selvfølgelig et relativt begrep og nå beveger jeg med litt off-topic her, men jeg synes iallefall at Seagate B V bråker som "et uvær"! Lenke til kommentar
Pollux Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Støy er det eneste aberet med Shuttle... Noen lyder er bare frustrerende. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Hvilke støykilder har Shuttle? Det virker jo som om de har fått senket støynivået på de nyere modellene? Lenke til kommentar
Pollux Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Støy kommer i all hovedsak fra viftene. Kabinettviften kan jo strupes ned i BIOS, men de i PSU'n er det verre med. Det skal ha blitt noe bedre med den nye strømforsyningen på 250w. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå