:---{D Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Faren min har fått en utrolig bra laptop....med bluetooth, så jeg kan koble den til 3650´en min! Men jeg vet ikke hvordan jeg skal skru det på... Noen som vet?? Det er en XP maskin.... Endret 26. april 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Dette har vel ikke så mye å gjøre i et mobilforum.. Forresten veldig vanskelig å svare på når du ikke skriver hvilken maskin det er snakk om (borsett fra at den er utrolig da bra da) Titt litt på tastaturet. Kan være en snarvei der. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Titt litt på tastaturet. Kan være en snarvei der. Det er ikke noen knapp der.. det er bare et bluetooth-merke som skla lye hvis det er aktivert.... Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Se etter bluetooth logoen på en av de vanlige knappene.. F2 f.eks. der jeg har det. Lenke til kommentar
Boots Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Hei, på Compac Evo n610 er det Fn+F2. Bluetooth merket på F2 tasten er en stilisert antenne med radiobølger over. På Compac 6000 har egen knapp for tråløst (BT og Wlan) mellom tastatur og skjerm Endret 26. april 2004 av Boots Lenke til kommentar
akerman Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 on an ibm thinkpad t41p its fn+f5 (the button looks like a computer sending signals out). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå