jke Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hvis firmware oppdateringen blir mislykket e brenneren ødelagt da? Lenke til kommentar
larsli Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Har du prøvd å oppdatere en gang til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Skrur du av, eller rebooter maskinen etter en misslykket firmware er det for sent. Ikke reboot, forsøk å flashe en gang til. Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Hvilket hovedkort har du? Mange nye hovedkort beskytter oppstartsdelen av biosen slik at du kan starte opp med en diskett og få flashet den på ny. Edit: Fasinerende. Neste gang får jeg lese nøyere hvor innlegget er plassert Litt for tidlig på dagen dette for meg. Endret 27. april 2004 av festhk Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hvilket hovedkort har du?Mange nye hovedkort beskytter oppstartsdelen av biosen slik at du kan starte opp med en diskett og få flashet den på ny. Nå er det vel ikke Bios på hk som er problemet, men firmware på brenneren. Lenke til kommentar
jke Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 fikk ikke flashet en gang til den virker til å lese cd´er men ikke til å brenne Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 da tror jeg den er ødelagt hvis du ikke får flashet igjen. Prøv en gang til med en annen versjon av firmware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå