jonhagen Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Hei! Jeg holder på å innstalere Windows 98 på en maskin, men kort tid etter at jeg har kommet inn i innstaleringa, kommer det en feilmld og setup blir avsluttet. Noen som vet hva den feilmld betyr " setup was unable to display the nondisclosure agreement, setup will now close" Error Code 5001 Mvh. Jon K fant dette på microsoft sine sider nå: men jeg har lagt inn alle filene til Win98 på HD, hvor skal jeg legge license filen? http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;en-us;Q311009 [ Denne Melding var redigert av: jonhagen på 2002-04-05 00:44 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Ifølge denne linken: Quote: The cause of this problem is the wrong license.txt file in the folder windowshelp.The right license.txt is in the windows folder. At startup Win 98 compares this two files. If this two files are not equal the error message appears.Following settings are necessary to get Win 98 working:1) press F8 to get the Windows start menu2) boot in DOS mode3) copy the license.txt from the windows folder to the windowshelp folder4) reboot the machine Lenke til kommentar
jonhagen Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Det går dessverre ikke skjønner du! jeg har lastet ned Win 98 fra Kazaa, alle filene ligger bare i en mappe og jeg skal innstalere, men så kommer denne feilen opp. Er det noe man kan gjøre med det tror du borre? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Når du så har nevnt at det er warez (som om jeg ikke skjønte det fra før), så blir dette ganske fy fy å nevne, men skaff filen fra noen andre med windows 98. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå