Gå til innhold

Hvor mye har du brukt på mobiler siden nyttår?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Penger er til for å brukes.... noen andre har sikkert brent av 15000 på byturer siden nyttår :green:

Kommer igjen ann på hva man prioriterer. Jeg for min del syns jeg får mye mer igjen for de tusenlappene jeg bruker på å være sosial med venner og kjente framfor å teste ut det nye fete programmet på symbian telefonen min hjemme en lørdagskveld. :p

Lenke til kommentar
Penger er til for å brukes.... noen andre har sikkert brent av 15000 på byturer siden nyttår :green:

Kommer igjen ann på hva man prioriterer. Jeg for min del syns jeg får mye mer igjen for de tusenlappene jeg bruker på å være sosial med venner og kjente framfor å teste ut det nye fete programmet på symbian telefonen min hjemme en lørdagskveld. :p

Tjener man brukbart så har man råd til begge deler... :thumbup::cool:

Endret av -Pondus-
Lenke til kommentar

Det er endel forskjellige svar så langt.. noen bruker mye penger, og bytter mobiler ofte (men de selger sikkert sine gamle, så tapet er nok ikke så stort)

Andre bruker svært lite eller ingenting, som f.eks Habla som ikke har brukt en krone de siste seks årene... jeg mistenker jobbtelefon.. hehe

Lenke til kommentar
Det er endel forskjellige svar så langt.. noen bruker mye penger, og bytter mobiler ofte (men de selger sikkert sine gamle, så tapet er nok ikke så stort)

Andre bruker svært lite eller ingenting, som f.eks Habla som ikke har brukt en krone de siste seks årene... jeg mistenker jobbtelefon.. hehe

har ikke tapt så masse dahh !!

siden jeg har solgt alt jeg har av mobil untatt p900 la meg se oversiktlig hær

p800 tjente jeg 0 kr på

v200 tjente jeg 0 kr på

3650 tjente jeg -200kr på

6600 tjente jeg 700 på

e700 tjente jeg 300kr på

p900 har jeg nåå :thumbs:

ska prøve SX1 også etter hvært og SE s700

(når jeg har tjent 0 kr på mobiler så vill det si at jeg solgte for det samma som jeg kjøpte den for :thumbup: )

så jeg har vell i bunn og gtunn i brukt så mye som 1500 siden jeg har solgt mobilene etter på (etter 1-6 uker)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...