gamlemannistua Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Har hatt 1MB fri bruk med Telenor ADSL i et drøyt år (i oppland) og har nå ventet leenge etter 2MBit-økningen som skulle komme i mars. Noen som har fått denne økningen enda? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 har du fått brev i posten? Der står det i løpet av JUNI Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det står vel at alle skal være oppgradert INNEN utgangen av Juni, ikke i løpet av Juni ? Har selv Telenor 1 mbit, og har ikke fått oppgradert linjen. Bor rett utenfor Oslo (Asker), så jeg trodde at de ville være rimelig raske med å oppgradere sentralene her. Men den gang ei Lenke til kommentar
So|o Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hvis du ikke vil vente kan du bestille endringen manuelt ved å ringe, eller gå inn på nettsidene til Telenor.. Da endrer de hastigheten i løpet av noen dager Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Har hatt 1MB fri bruk med Telenor ADSL i et drøyt år (i oppland) og har nå ventet leenge etter 2MBit-økningen som skulle komme i mars. Noen som har fått denne økningen enda? yes men jeg/Vi hadde bare 756 linje før.. men så oppgraderte vi når telenor fjerna kvota.. fikk 2mb linje også , har ikke telenor ordna det enda hos deg ?? lykke til da, må være kjedelig å vente.. Lenke til kommentar
gamlemannistua Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Takk for alle svar! Jeg ringte Telenor 19. mars og da sa de at det skulle skje i løpet av fire uker. Har ikke fått med meg at de har endret det til juni, men jeg betviler det ikke . Jeg får ta en ny telefon i morgen Lenke til kommentar
wiak Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 *venter spent* på 2 mbit fra bluecom je får nokk den i morgen vis telenor får ræva i gir Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Takk for alle svar! Jeg ringte Telenor 19. mars og da sa de at det skulle skje i løpet av fire uker. Har ikke fått med meg at de har endret det til juni, men jeg betviler det ikke . Jeg får ta en ny telefon i morgen Ring og bestill oppgradering Da får du det i løpet av en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå