Master Casemod Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 fy faen så bra! den dder likte jeg.....keep up the good work! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Artig den der, kunne kanskje gjort litt mer ut av det. fikk noen idéer... Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg driver å lager pcen min inn i en stress koffert... Blir ferdig i morgen tror jeg, jeg skal ta bilder og vise på forumet i morgen tror jeg. Det meste er festet med teip/tape, og er skikkelig ghetto. I motsetning til Kverna sin er min skrap og vrak, men den er praktisk på lan da Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 når kommer det mere bilder ? venter spent dette var en skikkelig suksess tror jeg , jeg ble veldig intresert i alle fall SINSYKT bra arbeid du har gjordt.... Lenke til kommentar
e321 Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 kverna......du har lagt et konge kabbis. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Ble faktisk veldig inspirert her jeg sitter.. Driver å lager eventuelle kladder i SketchUp nå.. Lenke til kommentar
emoWEB Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Oj oj oj, har fulgt workloggen din, men har ikke hatt så god tid, så her kommer det jeg har og si.. Utrolig pent kabinett! Men, kan jeg få vite en ting, kanskje du har sagt det, men var det et vanelig hovedkort du brukte? Gjett hvem som sitter i SketchUp nå da.. Innsperert av deg Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Oj oj oj, har fulgt workloggen din, men har ikke hatt så god tid, så her kommer det jeg har og si..Utrolig pent kabinett! Men, kan jeg få vite en ting, kanskje du har sagt det, men var det et vanelig hovedkort du brukte? Gjett hvem som sitter i SketchUp nå da.. Innsperert av deg hehe takk takk Ja det er vanlig ATX hovedkort Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Snasent prosjekt dette Ser veldig bra ut så langt Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 veldig bra, veldig bra. jeg har ikke så mye peiling på data, hva er hk? hva er hovedkort? hva gjør egentlig den? hovedkort er nok viktig, ligger i ordet. hva er den letteste måten å legge hovedkort i en selv bygd boks? (bor i drammen) Les denne. Veldig bra guide... finnes flere sånne innpå hardware.no Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Kverna : Noe imot at jeg stjeler idèen din? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Veldig fin mod må jeg si! Men en ting ang. alle viftene. Vet ikke hvor flink du er med støvsugeren, men om kassa di står på gulvet eller et støvfullt sted, vil det jo bli veldig mye støv sugd inn, med to åpne 120mm-vifter i fronten. Kunne kanskje hjulpet med støvfilter, microplex har vel sånt også. Ellers kjempebra!!! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Kverna : Noe imot at jeg stjeler idèen din? hehe ja det har han... det er ulovelig å stjele men du får sikkert låne idéen hans... eller hva kverna? Endret 3. august 2004 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Ramma ligger klar her Venter bare på et ja (Håper jeg ) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Ramma ligger klar her Venter bare på et ja (Håper jeg ) hehe! har vært på ferie i 2 uker... noen har stjålet avataren min, å det er ikke lov! Men for all del! bare herme/bli inspirert lykke til! Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Wee....stilig worklog gutten....hva med å gi treet en sånn nice tre finish. SÅnn lakkert mener jeg....(skal se om jeg finner et bildet av det...) Edit: Lette litt rundt på rommet og kom over en boks med den overflaten jeg synes hadde blitt drittøft på kabbiset dit... Aner ikke hvrodan man får det til...kanskje Snekkeren vet? Endret 12. august 2004 av Prnkstr Lenke til kommentar
Luv Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Ja Snekk`z0r har sikkert peiling.. Hva er det innen tre han ikke har peilling på? (Er sikkert noe da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå