Simon Aldra Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 i'm just a lucky man er det egentlig noe "sikkert" sted å legge hovedkortet når det er ute av maskina ? jeg har jo ett gammelt kabinett.. kan jo sette det der det orginalt stod... gikk greit å legge mitt på døra til chieftec'et mitt Lenke til kommentar
kverna Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) I den siste tiden har jeg ikke fått gjordt noe særlig... Grunnen til det er at jeg har hatt eksamen, bursdag og andre ting. Men nå har jeg fått 1100kr så da skal det bli vifter m.m... Kommer nok en update snart, for jeg har fri hele 17.mai uka Så så snart microplex får inn titan viftene sine skal jeg update litt Endret 15. mai 2004 av kverna Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Herlig mod! Suger til meg ideer jeg Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 hyggelig å være en idee boks Lenke til kommentar
MagE Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 den "hemmlige iden" din har jeg og tenkt på,men passer ikke til kabinettet mit Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 nei fant den på når jeg "oppdaga" at side platene gikk lenger ned enn bunnen, tenkte jeg skulle utnytte det tomrommet rett under kassa litt Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hva blir tomrommet til da? Lys? Skal du ha noen ben på doningen eller bare ha kassen? Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 i'm just a lucky man er det egentlig noe "sikkert" sted å legge hovedkortet når det er ute av maskina ? jeg har jo ett gammelt kabinett.. kan jo sette det der det orginalt stod... gikk greit å legge mitt på døra til chieftec'et mitt du kan bruke en antistatisk pose som hk bruker å ligge i eller noen fler gpu poser, du får også kjøpt matter til å legge det på med armband eller fotlenke men tre er ikkje så verst å legge det på heller men heilt bra er det ikkje Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) veldig bra, veldig bra. jeg har ikke så mye peiling på data, hva er hk? hva er hovedkort? hva gjør egentlig den? hovedkort er nok viktig, ligger i ordet. hva er den letteste måten å legge hovedkort i en selv bygd boks? (bor i drammen) Endret 27. mai 2004 av Singh tha king Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 veldig bra, veldig bra. jeg har ikke så mye peiling på data, hva er hk? hva er hovedkort? hva gjør egentlig den? hovedkort er nok viktig, ligger i ordet. hva er den letteste måten å legge hovedkort i en selv bygd boks? (bor i drammen) veit ikke om jeg kan svare på alt.. men kan forsøke! Hk er forkortelse for hovedkort, Hovedkortet er basen til alle komponentene på pcen.. letteste måten å legge hovedkortet i en selvbygd boks er å kjøpe ett nytt hovedkort brett eller ta ett fra et gammelt kabinett! håper det blei litt klarere for deg! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Micro update! Nå har jeg endelig fått viftene til fronten, valgte å kjøpe 2 stk titan istede for å vente lenger på den med aluminium lag... Når det er sagt må jeg nevne at det har oppstått ett lite problem... Jeg fikk meg nå på fredag ny mobil med datakabel som går inn i com porten på hovedkortet. Greit nok det, men når jeg ikke har laget stor nok åpning bak til denne kabelen gjør det at jeg måtte utvide den en smule. Andre ting som har skjedd er at jeg har vært på mitt første lan med kassa. Fikk ganske mye skryt må jeg si Fant faktisk ut at det er noen jeg kjenner som er opptatt av casemodding/casebuilding Blei ganske letta for jeg trodde det bare var jeg av de jeg kjente som dreiv på med det Men nå er snart kassa helt ferdig (en casemod blir aldri helt ferdig sier jeg) men jeg er hvertfall ferdig med den... Begynner på ett nytt prosjekt snart, siden jeg har 3 stk 120mm og 3 80mm vifter liggenes så kan det bli en bråkende affære.. Kverna Lenke til kommentar
Captain Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Bråkende, men kjølig . Med 6 vifter i et så lite kabinett må det snart bli minusgrader . Bra at du fikk de to siste viftene. Stå på! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Ser spennende ut! Men har du tenkt å lakke hele kabinettet, inkl. CDrom osv? Hadde blitt mye, mye penere! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 jeg hadde vel tenkt til å lakke med treolje.... tror det kan bli fint! Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Siden du har Slot in spiller kan du jo lage "deksel" av tre D hadde blitt bra Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Ser bra ut! men du ikke for å være slemm azza. men du må nokk resize bildene til 400*400pixel ikke over det! det er ikke lov her! men ser bra ut det prosjekte keep it up! sier han med den avataren.... haha Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) du kverna.. hvordan festa du hk? på vanlig med måte med de skruene eller? måtte du borre elns ? har ikke festa hk enda skal gjøre det idag tenkte jeg... tror nok jeg legger en metallplate mot bunnen, så borrer jeg vanlige hull og setter ned vanlige avstands-stykker Metallplata for å få noe å feste ordentlig i Viss du skal få festa de avstandsstykkene, må du vel få gjenga hullene i plata di Edit: Kommentar: Var visst ferdig med hele dritten ja Endret 7. juni 2004 av ok2k Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Viss du skal få festa de avstandsstykkene, må du vel få gjenga hullene i plata di Edit: Kommentar: Var visst ferdig med hele dritten ja nei da.. de stod fint de ja er ferdig.. gjenstår bare å olje, noe jeg skal gjøre når jeg er ferdig med den andre modden min Lenke til kommentar
stidz Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 har akkuratt sånn skuff greie jeg også. fra IKEA ikkesant ? kanskje jeg skal modde pc inni min også. men mamman min har gjort så den er litt finere forran en det din var i starten da hun har malt skuffene i hvit gul rød og blå. har hatt den siden jeg var 5 år eller no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå