Gå til innhold

-Prosjekt Skuff Pc- Lift off =)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I den siste tiden har jeg ikke fått gjordt noe særlig... Grunnen til det er at jeg har hatt eksamen, bursdag :cool: og andre ting. Men nå har jeg fått 1100kr så da skal det bli vifter m.m...

Kommer nok en update snart, for jeg har fri hele 17.mai uka :)

Så så snart microplex får inn titan viftene sine skal jeg update litt :)

Endret av kverna
Lenke til kommentar
i'm just a lucky man  er det egentlig noe "sikkert" sted å legge hovedkortet når det er ute av maskina ? jeg har jo ett gammelt kabinett.. kan jo sette det der det orginalt stod... 

gikk greit å legge mitt på døra til chieftec'et mitt

du kan bruke en antistatisk pose som hk bruker å ligge i eller noen fler gpu poser, du får også kjøpt matter til å legge det på med armband eller fotlenke :yes:

men tre er ikkje så verst å legge det på heller men heilt bra er det ikkje ;)

Lenke til kommentar
veldig bra, veldig bra. :thumbup:

jeg har ikke så mye peiling på data,

hva er hk? :ermm:

hva er hovedkort? hva gjør egentlig den? :ermm:

hovedkort er nok viktig, ligger i ordet.

hva er den letteste måten å legge hovedkort i en selv bygd boks?

(bor i drammen)

veit ikke om jeg kan svare på alt.. men kan forsøke!

Hk er forkortelse for hovedkort,

Hovedkortet er basen til alle komponentene på pcen..

letteste måten å legge hovedkortet i en selvbygd boks er å kjøpe ett nytt hovedkort brett eller ta ett fra et gammelt kabinett! :)

håper det blei litt klarere for deg!

Lenke til kommentar

Micro update!

Nå har jeg endelig fått viftene til fronten, valgte å kjøpe 2 stk titan istede for å vente lenger på den med aluminium lag...

enerns.jpg

Når det er sagt må jeg nevne at det har oppstått ett lite problem...

Jeg fikk meg nå på fredag ny mobil med datakabel som går inn i com porten på hovedkortet. Greit nok det, men når jeg ikke har laget stor nok åpning bak til denne kabelen gjør det at jeg måtte utvide den en smule.

Andre ting som har skjedd er at jeg har vært på mitt første lan med kassa. Fikk ganske mye skryt må jeg si :D

Fant faktisk ut at det er noen jeg kjenner som er opptatt av casemodding/casebuilding :p

Blei ganske letta for jeg trodde det bare var jeg av de jeg kjente som dreiv på med det :)

Men nå er snart kassa helt ferdig (en casemod blir aldri helt ferdig sier jeg) men jeg er hvertfall ferdig med den...

Begynner på ett nytt prosjekt snart, siden jeg har 3 stk 120mm og 3 80mm vifter liggenes så kan det bli en bråkende affære..

Kverna

Lenke til kommentar
du kverna.. hvordan festa du hk? på vanlig med måte med de skruene eller? måtte du borre elns ?

har ikke festa hk enda :p skal gjøre det idag tenkte jeg... tror nok jeg legger en metallplate mot bunnen, så borrer jeg vanlige hull og setter ned vanlige avstands-stykker :) Metallplata for å få noe å feste ordentlig i :)

Viss du skal få festa de avstandsstykkene, må du vel få gjenga hullene i plata di ;)

Edit:

Kommentar: Var visst ferdig med hele dritten ja :blush:

Endret av ok2k
Lenke til kommentar
Viss du skal få festa de avstandsstykkene, må du vel få gjenga hullene i plata di ;)

Edit:

Kommentar: Var visst ferdig med hele dritten ja :blush:

nei da.. de stod fint de :)

ja er ferdig.. gjenstår bare å olje, noe jeg skal gjøre når jeg er ferdig med den andre modden min :)

Lenke til kommentar

har akkuratt sånn skuff greie jeg også. fra IKEA ikkesant ? kanskje jeg skal modde pc inni min også. men mamman min har gjort så den er litt finere forran en det din var i starten da hun har malt skuffene i hvit gul rød og blå. har hatt den siden jeg var 5 år eller no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...