kverna Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 ja endel det Men her er en liten update.. har nå starta maskina og det gikk vel helt greit egentlig.. Bråkte mindre enn jeg hadde trudd, tror treet demper støyen litte grann. Det er jo ingen ulempe Men her er bildene: 80mm vifte 120mm vifte. Det var det Vel, kommer flere men har bare ikke rukket å ta flere bilder... men nå kan jeg endelig begynne å konsentrere meg om detaljene Kverna Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Synes den ble fin jeg ! Bra jobbe kverna ! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 takk håper den blir enda finere med lakk, og den nye "topp" hemmlige planen min en liten overraskelse under kabinettet som jeg har nevnt tidligere Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) nå har jeg hatt på pcen i noen min og den har stabilisert seg på 33grader C... Ganske bra egentlig, cpu vifta ligger på 3000rpm og det er ganske varmt på rommet. Rommet ligger mot sola og den har stått på i hele dag EDIT: bilde Endret 9. mai 2004 av kverna Lenke til kommentar
kverna Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 takker og bukker! Sendte mail til microplex og fikk vite at de får inn titan sølv vifte om 3 uker... da blir det bedre kjøling vil jeg tro Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 takker og bukker! Sendte mail til microplex og fikk vite at de får inn titan sølv vifte om 3 uker... da blir det bedre kjøling vil jeg tro Fikk mine fra digital impuls, du kan jo sjekke der. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 ok.. takk kanskje jeg bestiller der hvis de har de andre tingene jeg trenger Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 hehe, søt skuffe Lurte bare litt jeg.. du snakker om hemmeligheten du skal legge under skuffa, eller montere under eller waewah.... Ble litt nyskjærrig på den jeg MEN, om du monterer noe under skuffa, vil ikke det forhindre den i å kunne stappes inn i hullet du tok den ut fra? skuffen altså Uanz, spennende prosjekt du har på gang Lykke til videre, håper titan viften din kommer snart -mamazboy- Lenke til kommentar
kverna Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 hehe, søt skuffe Lurte bare litt jeg.. du snakker om hemmeligheten du skal legge under skuffa, eller montere under eller waewah.... Ble litt nyskjærrig på den jeg MEN, om du monterer noe under skuffa, vil ikke det forhindre den i å kunne stappes inn i hullet du tok den ut fra? skuffen altså Uanz, spennende prosjekt du har på gang Lykke til videre, håper titan viften din kommer snart -mamazboy- takk det er en hemmelighet.. ikke sikkert det blir noe av i det hele tatt hvis jeg ikke har penger men ang. det at den ikke vil passe vil jeg bare si at er hele pcen... skuffene er tatt ut og pcen ligger i rommet som blei igjen når jeg kasta ut skuffene men det er liksom ramma til skuffen håper ikke du blei skuffa Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 hahaha, håper ikke du ble "skuffa" Bra den neida jeg bare missforstod litt, trodde jo selvfølgelig den kassa som holdt skuffene var 10x større enn det den egentlig var noe som forklarer hvorfor jeg trodde du hadde bygga pc'n inn i en av skuffene, og ikke selve boksen. Men nå som jeg faktisk ser hvor små de skuffene var, skjønner jeg godt hvorfor du valgte boksen skuffene stod i, og ikke en av skuffene Anngående den "hemmeligheten" da, om du ikke blir å gjennomføre den, poster du affal hva den planen var? for jeg sitter som ett spm tegn og lurer på hva du tenkte Keep us posted man -mamazboy- Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) ja hehe vel det BLIR noe av synes jeg er ganske bra egentlig.. jeg skal ha en katode under, en rundt katode. så skal jeg sage noen hull under i veggen hvor lyset vil gå ut... kan prøve lage en tegning siden jeg suger med forklaringer De hvite og svarte prikkene skal skjæres ut og der vil lyset komme ut.. den gule streken er der hvor underplaten er.. den er litt heist opp fra bakken.. så det er godt med plass til en katode... håper det blir kult... Endret 12. mai 2004 av kverna Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 vell, blir du å realisere det er jeg spennt på å se hvordan det blir hvor mye har du forresten igjen av "skuffa" di nå? fikk nesten på følelsen av at workloggen din nerma seg slutten.. *grøss* -mamazboy- Lenke til kommentar
kverna Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 hehe... kommer mer, men nå er jeg bare glad for at hovedkortet overlevde ett par uker på isopor med en katte flyenes rundt Jeg venter på at microplex skal få inn titan vifter og etter jeg har bestilt dem, griller m.m katode osv skal jeg sage ut hullene, pusse dem, kanskje fikse topplokket litt... muligens olje kabinettet.... vi får se hvor mye som blir gjordt siden det nærmer seg eksamener... har fri hele neste uke så da blir det sikkert gjordt noe Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Det BURDE du! At hovedkortet ditt overlevde på styropor er et under. Ekspandert polystyren er nemlig en ganske hissig kilde til statisk elektrisitet! Statisk elektrisitet tar som kjent livet av mosfetkretser, og brikkene på hovedkortet ditt er sådane! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 i'm just a lucky man er det egentlig noe "sikkert" sted å legge hovedkortet når det er ute av maskina ? jeg har jo ett gammelt kabinett.. kan jo sette det der det orginalt stod... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 kom ikke i noen pose... kjøpte pcen av en kar som driver egen butikk.. han satte sammen delene jeg skulle ha osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå