Diablito2k Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 plexi vindu med noe gravert inn ? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 nei tenkte vel heller hull i treværket med mønster og plexi utenpå/innenfor/inni har ikke utstyr til å gravere Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 du kverna.. hvordan festa du hk? på vanlig med måte med de skruene eller? måtte du borre elns ? Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 skikkerlig tøft! jeg har/hadde tenkt å gjøre det samme (bare lage kassen helt fra scratch, når ga du meg noen supre ideer! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 har du lighter og en stål pinne e.l (nål, spiker, ståltråd osv) kan du gravere get the hint ? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 du kverna.. hvordan festa du hk? på vanlig med måte med de skruene eller? måtte du borre elns ? har ikke festa hk enda skal gjøre det idag tenkte jeg... tror nok jeg legger en metallplate mot bunnen, så borrer jeg vanlige hull og setter ned vanlige avstands-stykker Metallplata for å få noe å feste ordentlig i skikkerlig tøft! jeg har/hadde tenkt å gjøre det samme (bare lage kassen helt fra scratch, når ga du meg noen supre ideer! jeg hadde tenkt til å bygge mitt eget i 22mm kryssfiner, men siden jeg fant denne skuffen så legger jeg prosjektet på is har forresten mange gode idèr (synes jeg da) som du kanskje vil høre en del praktisk osv har du lighter og en stål pinne e.l (nål, spiker, ståltråd osv) kan du gravere get the hint ? njaaaa... mener du varme opp plexien å så ripe inn med spiker da eller ? Men som sagt, kom med forslag.. tester forslaget ditt Diablito2k hvertfall det kan bli tøft Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Det funker bra å bare skru hovedkortet fast med tre skruer. Har gjort det på et par pcer. Har hatt 2 woodboxer opp gjennom tidene. Har en operativ for tiden, men den har en kompis knabba på ubestemt tid.... Woodboxen min skal verte htpc til høsten, trolig i alu kabinett. Med XP-M 1600 prosessor!!! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Får nesten lage en oversikt for dere og for meg hvor langt jeg har kommet i prosjektet : Planning: xxxxxxxx Building: xxxxxxxx Payed: xxxxxxxx Looks: xxxxxxxx Total: xxxxxxxx Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Var kanskje litt dårlig forklart, men her mener jeg: Viftestyring Edit: Og på/av, resetknapp og brytere generelt, det hadde passet bra der... Endret 27. april 2004 av Goophy Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Nja har tenkt på en liten viftestyring ett eller annet sted men jeg tenke å ha vindu akkurat der... med noe fett motiv på... tror jeg skal ha av&på knapp + restart knapp oppe ved siden av cdrommen, på hver sin side... og en liten overraskelse under "kabinettet" Endret 27. april 2004 av kverna Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Du kan jo skjære til et vindu med form som et eller annet kult. Blir litt barskere enn et vanlig kvadratisk/rektangulært vindu Så kan du jo legge en lysende ledning i kanten av vinduet eller noe om du like sånt Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Du kan jo skjære til et vindu med form som et eller annet kult.Blir litt barskere enn et vanlig kvadratisk/rektangulært vindu Så kan du jo legge en lysende ledning i kanten av vinduet eller noe om du like sånt Det er nettopp derfor jeg la ut det bildet jeg spurte om forslag til ett fett motiv jeg kan ha på vinduet Lenke til kommentar
Novec Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Ser bra ut! men du ikke for å være slemm azza. men du må nokk resize bildene til 400*400pixel ikke over det! det er ikke lov her! men ser bra ut det prosjekte keep it up! sier han med den avataren.... Helt riktig, ballemann! Smikk på pung, Drunken Master! Animerte avatarer er ikke lov, og din er slettet. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 men jeg fiksa bildene og er nesten stolt av det trenger virkelig hjelp med ting her Som hva jeg skal ha som vindu.. og om jeg skal lakke kabinettet f.eks i svart, lakke med treolje eller bare la det være som det er.... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 men jeg fiksa bildene og er nesten stolt av det trenger virkelig hjelp med ting her Som hva jeg skal ha som vindu.. og om jeg skal lakke kabinettet f.eks i svart, lakke med treolje eller bare la det være som det er.... jeg synes du skal ta treolje, digger den fargen, minner meg om en koselig stue Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Ja ny bilder er på vei bare resize dem osv... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 hmm, jeg syns du bør lakkere kassa jeg da. med noe ala. stilig farge , Kanskje vannkjøling hadde gjort seg også? Og i det hullet: viftestyring, display etc. Men bildene hadde noe lavere kvaltitet. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Men bildene hadde noe lavere kvaltitet. ja det kan du godt si det er kamera mobil.. har sagt det før tror jeg men når jeg er nesten ferdig låner jeg meg ett bra kamera og tar bilder av alt liksom nye bilder av den lave kvalitetsorten kommer right away Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Ny liten cd rom update + noen overall bilder! Her er den "nye" slot in cd rommen min... må gjøre noe med fronten... Her er noen bøyde metall "stenger" som jeg skal bøye å bruke til å feste cd rom'en. Hjørnet bøyd og laget skruehull. Borre borre hull til cd rom. "Stangen" festet til cd rom'en. klar for montering. cd rom'en på plass i kabinettet. Litt av ett arbeid a gitt! not! Bakre feste til skinna. Her er noen bilder av kabinettet fra forskjellige vinkler: Forfra Bakfra, hullet til psu vifta. Her ser man hvor pci slotsene kommer ut. Bilde av innsiden av kabinettet, frisk bris tenker jeg meg når viftene kommer på plass Det var det for idag. Kanskje jeg gjør litt mer ikveld og natt. Men mest trolig kommer hovedkortet inn i morra. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 ta av fronten på cd spilleren eller er det kanskje dvd spiller og lakker den.. Det er helt kurrant å ta den av og lakkere den Been there, done that Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå