Gå til innhold

-Prosjekt Skuff Pc- Lift off =)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du kverna.. hvordan festa du hk? på vanlig med måte med de skruene eller? måtte du borre elns ?

har ikke festa hk enda :p skal gjøre det idag tenkte jeg... tror nok jeg legger en metallplate mot bunnen, så borrer jeg vanlige hull og setter ned vanlige avstands-stykker :) Metallplata for å få noe å feste ordentlig i :)

 

skikkerlig tøft! jeg har/hadde tenkt å gjøre det samme (bare lage kassen helt fra scratch, når ga du meg noen supre ideer!

 

jeg hadde tenkt til å bygge mitt eget i 22mm kryssfiner, men siden jeg fant denne skuffen så legger jeg prosjektet på is :p har forresten mange gode idèr (synes jeg da) som du kanskje vil høre ;) en del praktisk osv :)

 

har du lighter og en stål pinne e.l (nål, spiker, ståltråd osv) kan du gravere  get the hint ?

 

njaaaa... mener du varme opp plexien å så ripe inn med spiker da eller ? :blush:

 

Men som sagt, kom med forslag.. tester forslaget ditt Diablito2k hvertfall :) det kan bli tøft

Lenke til kommentar

Det funker bra å bare skru hovedkortet fast med tre skruer.

 

Har gjort det på et par pcer. Har hatt 2 woodboxer opp gjennom tidene. Har en operativ for tiden, men den har en kompis knabba på ubestemt tid....

 

Woodboxen min skal verte htpc til høsten, trolig i alu kabinett. Med XP-M 1600 prosessor!!!

Lenke til kommentar

Nja har tenkt på en liten viftestyring ett eller annet sted men jeg tenke å ha vindu akkurat der... med noe fett motiv på...

tror jeg skal ha av&på knapp + restart knapp oppe ved siden av cdrommen, på hver sin side... og en liten overraskelse under "kabinettet" ;)

Endret av kverna
Lenke til kommentar
Du kan jo skjære til et vindu med form som et eller annet kult.

Blir litt barskere enn et vanlig kvadratisk/rektangulært vindu :yes:

 

Så kan du jo legge en lysende ledning i kanten av vinduet eller noe om du like sånt :thumbup:

Det er nettopp derfor jeg la ut det bildet :) jeg spurte om forslag til ett fett motiv jeg kan ha på vinduet :D

Lenke til kommentar
Ser bra ut! men du ikke for å være slemm azza. men du må nokk resize bildene til 400*400pixel ikke over det! det er ikke lov her! men ser bra ut det prosjekte keep it up! :thumbs:

sier han med den avataren.... :p

Helt riktig, ballemann! Smikk på pung, Drunken Master! Animerte avatarer er ikke lov, og din er slettet.

Lenke til kommentar

Ny liten cd rom update + noen overall bilder!

 

 

elopv1.jpg

Her er den "nye" slot in cd rommen min... må gjøre noe med fronten... :ermm:

 

elopv2.jpg

Her er noen bøyde metall "stenger" som jeg skal bøye å bruke til å feste cd rom'en.

 

elopv3.jpg

Hjørnet bøyd og laget skruehull.

 

elopv4.jpg

Borre borre hull til cd rom.

 

elopv5.jpg

"Stangen" festet til cd rom'en. klar for montering.

 

elopv6.jpg

cd rom'en på plass i kabinettet.

 

elopv7.jpg

Litt av ett arbeid a gitt! not!

 

elopv8.jpg

Bakre feste til skinna.

 

Her er noen bilder av kabinettet fra forskjellige vinkler:

 

fronten%20min.jpg

Forfra

 

bakfra3333.jpg

Bakfra, hullet til psu vifta.

 

bakfra%20med%20pci%20slots.jpg

Her ser man hvor pci slotsene kommer ut.

 

2%20stk%20120mm%20innefra.jpg

Bilde av innsiden av kabinettet, frisk bris tenker jeg meg når viftene kommer på plass :p

 

Det var det for idag. Kanskje jeg gjør litt mer ikveld og natt. Men mest trolig kommer hovedkortet inn i morra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...