kverna Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Hei har nettopp begynt på nytt prosjekt. Jeg bygger pcen inn i en skuff som er litt større enn shuttle x maskinene. Ok fant linken og her er bildene: Her er utgangspunktet, det er en skuff Slått av platene som skuffene stod på og satt inn en 120mm vifte for å illustrere størrelsen Ferdig utskjært 120mm vifte-hullene i fronten, pusse pusse [/url] Bare for å illustrere, med en Titan 120mm vifte. Kommer forhåpentligvis en til! Her har jeg satt inn hovedkortet for en liten skjekk [/url] Hva synes dere ? veit det er crappy pics! men når jeg skal vise detaljer skal jeg prøve låne ett kamera. Endret 14. mai 2004 av kverna Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 det var ganske rått du kan jo ta med hele reolen på lan og ha klær og annet stæsj i di andre Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 hmm ? trukke det er plass Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Ser bra ut! men du ikke for å være slemm azza. men du må nokk resize bildene til 400*400pixel ikke over det! det er ikke lov her! men ser bra ut det prosjekte keep it up! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det ser veldig bra ut! Forsett jobben Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Ny liten update! Her er noen flere bilder: Her har jeg merka av hvor skjermkortet, lydkortet og nettverks kortet kommer og skjært ut cd rommen inne for testing Psu'en montert, ferdig utskjært 120mm, suger utenfra. Fant en stor plexi plate i garasjen som jeg skal ha som topplokk Closeup av psu hullet 2 fingers klaring mellom 120mm vifta og cpu vifta håper på bra kjøling Mer kommer senere, kanskje imorra men nå må jeg spise Endret 27. april 2004 av kverna Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 kult! minner meg om en litt tjukk shuttle Hva slags PSU er det? Aopen eller Mist eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 kult! minner meg om en litt tjukk shuttle Hva slags PSU er det? Aopen eller Mist eller er jeg helt på jordet? Ja der traff du spikeren på hodet Det er en bola shuttle Forresten er det en Forton&Source 350W ganske nære egentlig... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Noen som forresten veit noe om jording i ett trekabinett ? Må jeg ha ei metallplate eller noe lignende under hovedkortet eller jorder pcen gjennom PSU'en ? Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 det skal egentlig ikke være nødvendig med jording, men hvis jeg var deg ville jeg tatt og koblet alle de spacerne til hket og linket de til kabbiset til psuen... har hørt at de spacerne brukes til jord om noe skulle gå galt på hket. det beste ville vært å linke alt til psuen, siden i et vanlig kabbis er ting jordet på den måten. de fleste produsenter vil nok ha tatt i bruk det for å forenkle jordingsmulighetene ved kortslutning... men du trenger det kun om noe skulle gå galt. ellers er det ikke nødvendig.... kall det en forsikring.... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Tusen takk Kimius! Blei mye mer klok av det! Tror nok jeg gjør som dem gjør med biler, linker spacerne med kobber(?)tråd til powersupplyen..... Jeg drar jo ut kontakten til pcen når det lyner så er litt forsiktig av meg.... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Ser bra ut! men du ikke for å være slemm azza. men du må nokk resize bildene til 400*400pixel ikke over det! det er ikke lov her! men ser bra ut det prosjekte keep it up! sier han med den avataren.... Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 bare å gi blaffen i jording, den eneste delen som trenger jording er psu og den vert direkte jorda.... Vis du vil minke på støyen kan du lede luftstrømmen frå titan vifta rett på cpu kjøleren og bare fjerme den vifta, Dette er vel og merke uten heavy OC da.... Lenke til kommentar
Luv Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Heh, for ca. 4-5 mnd siden vurderte jeg å gjøre det samme.. bare puttle shuttlen oppi en slik kasse. Hadde en som bare stod å støva ned.. Håper du får det til.. GL! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Tror nok jeg vil beholde vifta, men kanskje sette den på absolutt minimum hastighet, siden 120mm er såpass nærme (ca 2 fingre:P)... Det er en xp1800 så tviler på at jeg skal overklokke, veit det er lite men trenger ikke mer uansett Heh, for ca. 4-5 mnd siden vurderte jeg å gjøre det samme.. bare puttle shuttlen oppi en slik kasse. Hadde en som bare stod å støva ned.. Håper du får det til.. GL! takk, men bare for å understreke er det ikke ett shuttle hovedkort men det ser dere vel (ps: Tror jeg rekker en rask update idag, idag er det nemlig tid for å feste hovedkortet må bare finne passende avstandsstykker først) Wish me luck Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 takk men nå har jeg litt tid til overs så jeg fikser bildene jeg resizer dem så slepper dere de jevla linkene Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Liten smugtitt gjennom ett av vifte hullene Men Hva skal jeg ha på siden ? Der på venstresiden: noen forslag ? ikke så veldig innvikla, har bare stikksag Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 bare stikksaga... man kan utrette underverker bare med stikksage har et forslag. lage en utskjæring av ei stjerne e.l. mener du siden med luft intaket til PSU eller siden med luftuttaket til PSU Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Var kanskje litt dårlig forklart, men her mener jeg: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå