svenzini Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Eizo 17" LCD FlexScan L550K Eller Samsung 17" LCD Syncmaster 173T TCO99 Skal bruke den til spilling eller er det noen andre som duger bedre enn disse Mvh:Thomas Svensen Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Til spill ville jeg valgt NEC 17" LCD MultiSync 1760NX Har hatt denne selv og var strålende fornøyd når det gjaldt spilling og den ble også kåret til den beste spille-skjermen i Den store LCD-testen: Del 1 Lenke til kommentar
svenzini Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Jeg slipper moms på komplett.....så må handle der. Bruker PC til SPILL SPILL Osv. Trenger en som er god på Cs, Half Life 2 osv Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Til spill ville jeg valgt NEC 17" LCD MultiSync 1760NX Har hatt denne selv og var strålende fornøyd når det gjaldt spilling og den ble også kåret til den beste spille-skjermen i Den store LCD-testen: Del 1 Nå kom Iiyama E431S kåret til den beste LCD til spill da, NEC'en kom på tredjeplass. hadde bare lyst til og si det Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 hvor bestilte du nec skjermen fra falcon_??? Lenke til kommentar
tri Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg har selv en Hercules Prophetview 920 Pro. Og i Den store LCD testen: Del 1 som nevnt tidligere stod det at den var "optimal til spillbruk". Det er den ikke. Jeg har spilt aktivt cs med skjermen i 2-3 mnd, når jeg bytta tilbake til min gode gamle ADI 17" CRT skjerm (billig drittskjerm) så merker jeg at den er MYE bedre til spilling. Så jeg anbefaler ikke LCD skjerm til First Person Shooters. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Tri: Vi l berre spørre deg om nokre små detaljer angåande hercules skjermen. Du har kjørt den på dvi og ikkje vga gjennom nokre av vga-dvi adapterene som var med skjermen? Du kjører i native oppløysning på skjermen 1280x1024 ? LCD skjermer er ofte elendige på un-native oppløysninger, spesielt synlig blir dette når ein har 1600x1200 men presser den ned i 1024 eller mindre det blir graut på skjermen. Berre dei aller beste skjermane greier dette nokolunde ok. Ser at du har anskaffa deg ny pc er det på denne som hercules skjermen var elendig eller den gamle? Skjermkort kan også ha ein del og sei for kvaliteten på bilde. Drittsignal inn er alltid drittsignal ut. JanEirik Medlem av LCD-teamet på HW Lenke til kommentar
Thel Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Kjøp deg Iiyama E431S, det er den beste 17" til spilling, vertfall etter det jeg har lest/hørt. Håkon Edit: Var på komplett.no og så at de ikke har Iiyama skjermen der. Har du muligheten til å kjøpe på feks hwb.no så kjøp heller der. Endret 27. april 2004 av H.kon Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Til spill ville jeg valgt NEC 17" LCD MultiSync 1760NX Har hatt denne selv og var strålende fornøyd når det gjaldt spilling og den ble også kåret til den beste spille-skjermen i Den store LCD-testen: Del 1 Hvorfor kom Iiyama skermen på første plass da?? Lenke til kommentar
dezibel_26 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hvordan er denne skjermen til spill? Dell 19" Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 jeg legger til at selv om iiyama hadde de beste spill egenskapene har NEC så og si like gode egenskaper i spill. NEC'en er også bedre på annet bruk. Det finnes ingen som sitter å spiller 100% av tiden. Jeg anbefaller NEC i oppsummeringen for de som spiller en del da denne har svært gode egenskaper i spill og også annet arbeid NEC'en er den desidert sterkeste TN panel baserte skjermen jeg har sett til nå. Kommer med en test i neste uke av samsung vs benq. Begge med 12 ms og dvi Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Den koster jo da til gjengjeld en del mer og. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Den koster jo da til gjengjeld en del mer og. Men i den store sammenhengen er det jo nesten ingenting... Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 hvor bestilte du nec skjermen fra falcon_??? http://www.netshop.no Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Netshop er importør og distributør av iiyama i Norge, og jeg kan ikke huske å ha sett andre butikker som selger disse Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Denne ville jeg gått for.. med tanke på at den har bare 14ms responstid.. Edit: Oi , den var kanskje posta før den... ? Jaja.. da fikk du den en gang til.. Endret 27. april 2004 av dimdal Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Til en slik pris vil nok LCD skjermen være ganske dårlig. Tror man evt. bør se noen tester av den før man går til innkjøp av en sånn en. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 japp, bedre responstid må ikke bety bedre skjerm. Regner det på søndag, er vi (tre fra testgjengen) ferdige med 172x og benq'en. En av testerne sitter på den nå og tilbakemeldingene er ikke så positive... Gleder meg til å se på denne selv i helga.... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 japp, bedre responstid må ikke bety bedre skjerm. Regner det på søndag, er vi (tre fra testgjengen) ferdige med 172x og benq'en. En av testerne sitter på den nå og tilbakemeldingene er ikke så positive... Gleder meg til å se på denne selv i helga.... Ja er vel endel med fargegjengivelse og lys osv. også.. men kjipt med treig respons da.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 jeg syns 16 og 20 ms her helt perfekte:) Selv går jeg å venter med kjøp av en ny skjerm som kommer om 3-4 uker på markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå