Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Lite hint til de som klager på NGT kundeservice!


Anbefalte innlegg

Vet ikke om folk som går her og skriver små stiler av inlegg om hvor mye de hater nextgentel sin kundeservice har tenkt på dette?

 

Det er jo den gjennomsnittlige bruker som lager kø! alle ringer internett leverandøren når noe går galt, uansett hva det er! Hvis den gjennomsnittlige bruker kunne bare prøve å fikse ting først, før de ringer så ville man nok merket en drastisk nedgang i telefon kø! Det er så sinnsykt mange som skaffer seg bredbånd fra Nextgentel, så blir mange kunder etterhvert!

 

I tillegg bruker mange av de som kommer frem tiden på å kjefte ut kundebehandleren, det er ikke akkurat hyggelig måte å si hei på! Kundebehandlerne sitter der i time etter time og tar imot masse dritt, alikevell slår det meg at de er mye hyggligere enn kundebehandlere flest!

 

Det er ikke bare Nextgentel sin feil for å si det sånn!

Endret av Earth657
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk en betalingspåminnelse via mailen min den 21.04, og kunne ikke se å ha mottatt noen forutgående mail fra NextGenTel.

 

Den 22.04, litt over klokken 08:00 om morgenen hadde jeg tenkt å ringe dem for å høre hva som var gått galt. Etter å ha lest en "mengde" med "hat NGT innlegg" her tidligere om hvor lang tid og hvor dårlig kundeservicen deres var, må jeg innrømme at jeg var rimelig engstelig på hvordan dette skulle gå :( !

 

Vel, telefonen begynte å ringe den og jeg ble rent forskrekket da en stemme svarte i andre enden etter 4 - 5 ring - "velkommen til kundeservice NGT". Jeg ble nesten litt stum i noen sekunder og ante ikke hva jeg skulle si - for slik skulle det da ikke være å ringe til NGT i henhold til inntrykket jeg har fått her inne!

 

Vel, damen var hyggelig å snakke med hun og i løpet av vel totalt 3 minutter fra jeg løftet av røret, så var saken ordnet og litt spøking og kanskje litt telefonflørt hadde det også blitt tid til.

 

Jeg føler nesten at jeg må få si at dersom det er slik kundeservicen er når jeg trenger hjelp fra min internettleverandør, så priser jeg meg lykkelig over å være kunde hos NGT.

 

Så, ikke alle NGT kunder er like misfornøyde med NGT kundeservice...

 

Ice T.

Endret av Ice T
Lenke til kommentar

Lukter fjortiss lang vei av dette innlegget.. Mangler bare en Nextgentel Ruler kommentar.. Nextgentel kompenserer for sin inkompetanse med å øke hastigheten hver gang, lurer på hvor lenge det varer. Grunnen til at supporten er sprengt er ruteren som følger med nextgentel sitt abb, den er ikke akkurat brukervennlig for gjennomsnitt mannen.

 

Men Nextgentel eide for 3 1/2 år siden, var vel en av de aller første med Nextgentel i sentrum, da var linjen bare topp..

Lenke til kommentar
Vet ikke om folk som går her og skriver små stiler av inlegg om hvor mye de hater nextgentel sin kundeservice har tenkt på dette?

 

Det er jo den gjennomsnittlige bruker som lager kø! alle ringer internett leverandøren når noe går galt, uansett hva det er! Hvis den gjennomsnittlige bruker kunne bare prøve å fikse ting først, før de ringer så ville man nok merket en drastisk nedgang i telefon kø! Det er så sinnsykt mange som skaffer seg bredbånd fra Nextgentel, så blir mange kunder etterhvert!

 

I tillegg bruker mange av de som kommer frem tiden på å kjefte ut kundebehandleren, det er ikke akkurat hyggelig måte å si hei på! Kundebehandlerne sitter der i time etter time og tar imot masse dritt, alikevell slår det meg at de er mye hyggligere enn kundebehandlere flest!

 

Det er ikke bare Nextgentel sin feil for å si det sånn!

Hvis poenget ditt er at det ikke er kundebehandlernes feil at NGT har mange kunder, og at de er kjempehyggelige selv under presset de utsettes for, er jeg 100% enig med deg.

 

Men hva med selve NGT da, når de ser at de får flere og flere kunder. Kan ikke de ansette flere kundebehandlere?? Det ville lette presset på de som er, så de kunne bli om mulig ENDA hyggeligere, pluss at det ville få ned ventetiden på telefonen.

 

Som mange poengterte i denne tråden, så gjør NGT tydeligvis det de kan for å holde på kundene, så dette burde ikke bli noen dårlig investering selv over tid... :thumbs:

 

EDIT:

Jeg fikk en betalingspåminnelse via mailen min den 21.04, og kunne ikke se å ha mottatt noen forutgående mail fra NextGenTel.    Den 22.04, litt over klokken 08:00 om morgenen hadde jeg tenkt å ringe dem for å høre hva som var gått galt. Etter å ha lest en "mengde" med "hat NGT innlegg" her tidligere om hvor lang tid og hvor dårlig kundeservicen deres var, må jeg innrømme at jeg var rimelig engstelig på hvordan dette skulle gå  !    Vel, telefonen begynte å ringe den og jeg ble rent forskrekket da en stemme svarte i andre enden etter 4 - 5 ring - "velkommen til kundeservice NGT". Jeg ble nesten litt stum i noen sekunder og ante ikke hva jeg skulle si - for slik skulle det da ikke være å ringe til NGT i henhold til inntrykket jeg har fått her inne!    Vel, damen var hyggelig å snakke med hun og i løpet av vel totalt 3 minutter fra jeg løftet av røret, så var saken ordnet og litt spøking og kanskje litt telefonflørt hadde det også blitt tid til.    Jeg føler nesten at jeg må få si at dersom det er slik kundeservicen er når jeg trenger hjelp fra min internettleverandør, så priser jeg meg lykkelig over å være kunde hos NGT.    Så, ikke alle NGT kunder er like misfornøyde med NGT kundeservice...     Ice T.

Ser på kalenderen her at 21/4 var en onsdag... Hvor mange av de som har posta her på forumet tror du har ringt NGT klokka 8 på en onsdag??

see my point? ;)

 

EDIT 2 :blush: : liten dato-miks... så 22/4 istedet for 21/4 :p

Endret av WizendraW
Lenke til kommentar

Hei WizendraW - ja, jeg ser at du så det selv! Jeg ble litt overrasket over hva du reagerte på :hmm:

 

Jeg har egentlig aldri trengt å ringe NGT kundeservice mer en tre ganger så langt, og hver gang har jeg fått svar i løpet av "kort tid". Denne gangen var første gang på nesten 2 år, så nå var jeg usikker etter alle innleggene her det siste halvåret eller så.

 

Ha en fin kveld alle sammen!

 

Ice T.

Endret av Ice T
Lenke til kommentar
Lukter fjortiss lang vei av dette innlegget.. Mangler bare en Nextgentel Ruler kommentar.. Nextgentel kompenserer for sin inkompetanse med å øke hastigheten hver gang, lurer på hvor lenge det varer. Grunnen til at supporten er sprengt er ruteren som følger med nextgentel sitt abb, den er ikke akkurat brukervennlig for gjennomsnitt mannen.

 

Men Nextgentel eide for 3 1/2 år siden, var vel en av de aller første med Nextgentel i sentrum, da var linjen bare topp..

Nei nei nei, grunnen til at nextgentel øker hastighetene sine er ikke fordi de vet de har dårlig kundeservice, men for å holde konkuranse. Når Telenor fjernet nedlastnings grensen sin, så svarte Nextgentel med å forbedre tilbudet! (selv om det var før eller etter, husker ikke).

 

 

Til den siste, så understreker jeg igjen at det ikke BARE er NGT sin feil at det oppstår lange køer! Ja, NGT kunne ansatt flere kundebehandlere, helt enig i det.. Men det kan fikses på flere måter!

 

EDIT: og hvorfor er det et såkalt fjortis inlegg? antar du ikke sier det til de som lager innlegg om hvor dårlig NGT`s kundeservice!!

Endret av Earth657
Lenke til kommentar
Lukter fjortiss lang vei av dette innlegget.. Mangler bare en Nextgentel Ruler kommentar.. Nextgentel kompenserer for sin inkompetanse med å øke hastigheten hver gang, lurer på hvor lenge det varer. Grunnen til at supporten er sprengt er ruteren som følger med nextgentel sitt abb, den er ikke akkurat brukervennlig for gjennomsnitt mannen.

 

Men Nextgentel eide for 3 1/2 år siden, var vel en av de aller første med Nextgentel i sentrum, da var linjen bare topp..

Kundeservicen til ngt er på mange måter inkompetent, ihvertfall innenfor visse området, d vet jeg av erfaring..

Men d å si at de øker hastigheten for å skjule sin egen inkompetanse blir jo nesten så dumt at en kan begynne å lure på hva som foregår i ditt hode...

D at DU ikke klarer å konfigurere en ruter, som ikke tar mer enn 5 minutter å sette opp, maks, med og uten filter settings... Er vel ikke deres feil er d?

Hvis du går inn på ngt sine kundesider så finner du nok ut litt av hvert...

Nej, jeg velger heller ngt framfor mange andre aktører på markedet... Men d er jo alltid noe som begynner å sippe når linjen ikke fungerer 100 % som den skal, og d trenger faktisk ikke være leverandør sin feil... :roll:

Dessuten finnes d et script på siden deres som gjør at man kan logge inn og endre rutersettings via nettsiden deres... eller visste du ikke d? :laugh:

Lenke til kommentar
Ser på kalenderen her at 21/4 var en onsdag... Hvor mange av de som har posta her på forumet tror du har ringt NGT klokka 8 på en onsdag??

see my point? ;)

 

EDIT 2 :blush: : liten dato-miks... så 22/4 istedet for 21/4 :p

Hva er problemet med å ringe ngt kundeservice klokken 8 om morgenen?, det er jo bare å plukke opp telefonen evt mobilen å ringe da :no:

Lenke til kommentar

Vel grunnen til at jeg kaller dette for fjortiss innlegg er fordi enkelte glir inn i supermann kostymet og føler plutselig for å forsvare stakkars Nextgentel som har fått litt mye kritikk i det siste.. Føler det er å bagatellisere problemene enkelte har hatt med nextgentel. For all del, dere må gjerne rose Nextgentel vist dere er fornøyd, er ingenting i verden som er bedre en det, dere får hva dere betaler for. Men når man går imot smørøye og hevder at nextgentel har bra kundeservice når alt annet tyder på at de sliter i gjørma finner jeg provoserende.

 

Så konklusjonen min for et fjortiss innlegg er en ung mann som er så forbanna fornøyd med sitt adsl abb, ( noe som er bra ) men føler seg krenket og forbannet over at noen faktisk sliter med problemer, derfor stiller de seg i semb formasjon for å forsvare sitt sitt "federland". Men det er nå mitt standpunkt.

 

Kritikk / Klager på et saklig nivå vil jeg ikke kalle fjortiss innlegg, er tross alt frustasjon som skal ut :)

Lenke til kommentar
Vel grunnen til at jeg kaller dette for fjortiss innlegg er fordi enkelte glir inn i supermann kostymet og føler plutselig for å forsvare stakkars Nextgentel som har fått litt mye kritikk i det siste.. Føler det er å bagatellisere problemene enkelte har hatt med nextgentel. For all del, dere må gjerne rose Nextgentel vist dere er fornøyd, er ingenting i verden som er bedre en det, dere får hva dere betaler for. Men når man går imot smørøye og hevder at nextgentel har bra kundeservice når alt annet tyder på at de sliter i gjørma finner jeg provoserende.

 

Så konklusjonen min for et fjortiss innlegg er en ung mann som er så forbanna fornøyd med sitt adsl abb, ( noe som er bra ) men føler seg krenket og forbannet over at noen faktisk sliter med problemer, derfor stiller de seg i semb formasjon for å forsvare sitt sitt "federland". Men det er nå mitt standpunkt.

 

Kritikk / Klager på et saklig nivå vil jeg ikke kalle fjortiss innlegg, er tross alt frustasjon som skal ut :)

Innleggene dine viser bare at d er folk som ALDRI blir fornøyd... Stikk og kos deg med tiscali eller kvalito duh... Så kan du se at du faktisk får kundeservice hos ngt, i motsetning til mange andre leverandører...

Lenke til kommentar
D at DU ikke klarer å konfigurere en ruter, som ikke tar mer enn 5 minutter å sette opp, maks, med og uten filter settings... Er vel ikke deres feil er d?

Hvis du går inn på ngt sine kundesider så finner du nok ut litt av hvert...

Obs her traff jeg neimen et sårt punkt, frem med våpene, gjør klar forsvar, nei forsvar, VI ANGRIPER !!!

 

For det første snakker jeg ikke om min inkompetanse i hele tatt, jeg snakker om den vanlige mannen, min far, min bror, min onkel.. Ingen av de ville klart å åpne noen porter på ruteren til nextgentel uten å ha laget ragnarok ! Vel kanskje de er udugelige, men de er faktisk ikke noe særlig interessert i data, men frustasjonen kommern de ikke kan sende påskebilder over msn til sin kjære sønn.

 

Og når jeg snakker om inkompetanse viser jeg til et problem som har eksistert i Bergen over 2 mnd nå, du kan selv lete frem tråden, de er ikke interessert i og høre av 40-50 forskjellige brukere at det er problemer på linjen, problemet ligger seff hos oss, har ikke noe og si at vi alle har forskjellige rutere, forskjellige firmware og forskjellige sentraler, neida..

 

Uansett, Nextgentel er fortsatt billig, har god upload og til tider god linje, så konkurranse dyktig på markedet er de absolutt, men perfekte er de langtifra !

Endret av Sicho
Lenke til kommentar
Jeg fikk en betalingspåminnelse via mailen min den 21.04, og kunne ikke se å ha mottatt noen forutgående mail fra NextGenTel.

 

Den 22.04, litt over klokken 08:00 om morgenen hadde jeg tenkt å ringe dem for å høre hva som var gått galt. Etter å ha lest en "mengde" med "hat NGT innlegg" her tidligere om hvor lang tid og hvor dårlig kundeservicen deres var, må jeg innrømme at jeg var rimelig engstelig på hvordan dette skulle gå :( !

 

Vel, telefonen begynte å ringe den og jeg ble rent forskrekket da en stemme svarte i andre enden etter 4 - 5 ring - "velkommen til kundeservice NGT". Jeg ble nesten litt stum i noen sekunder og ante ikke hva jeg skulle si - for slik skulle det da ikke være å ringe til NGT i henhold til inntrykket jeg har fått her inne!

 

Vel, damen var hyggelig å snakke med hun og i løpet av vel totalt 3 minutter fra jeg løftet av røret, så var saken ordnet og litt spøking og kanskje litt telefonflørt hadde det også blitt tid til.

 

Jeg føler nesten at jeg må få si at dersom det er slik kundeservicen er når jeg trenger hjelp fra min internettleverandør, så priser jeg meg lykkelig over å være kunde hos NGT.

 

Så, ikke alle NGT kunder er like misfornøyde med NGT kundeservice...

 

Ice T.

Kl 08:00 er det ingen sak og komme igjenom... men test litt senere så skal du nok se at ventetiden blir lannnnnnnng

Lenke til kommentar

off topic:

til MetiCx, du er ikke litt preget av sms språket vel? d var d, kan hende d bare er meg, men å lese ting slik, d er f*** irriterende! kjønte du poenget?

 

on topic:

jeg må si at jeg er ekstremt mye mer fornøyd med kundeservicen til nextgfentel, enn det jeg var med telenor sin. Folk klager på tiden dem venter i telefon for å komme i kontakt med en fra nextgentel, tja selv har jeg sittet 30 min kanskje de 2 gange jeg ringte til nextgentel, men da ble også problemet mitt løst på 2min. maks

 

hos telenor har jeg kanskje ventet 1time for så å ikke være noe nærmere en løsning etter og pratet med dem 30 min og til slutt bare gi opp, og prøve og ringe igjen dagen etter og bare krysse fingra på at du treffer en som har litt peiling. For å si det slik for og løse et problem hos telenor, ble min erfaring slik: 3 timer bortkasta i ventetid 1 time bortkasta i prating :wallbash:

 

nextgentel erfraing: vente 30 min snakke 1 min og vips ingen flere problemer

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Jeg har heldigvis ikke hatt så mye med NGT sin "kundeservice" å gjøre. Men jeg hadde et tilfelle hvor routeren måtte byttes (ble plutselig ustabil og gikk av og på nett med ujevne mellomrom). I denne saken ringte jeg til NGT tre ganger. Alle tre gangene var på ettermiddagen, og ventetiden var 5, 24 og 33 minutter. Så jeg har gjerne vært heldig med lite venting i forhold til mange andre.

 

Poenget mitt er derimot at når du først kommer igjennom, får du virkelig hjelp. Jeg snakket med tre forskjellige personer, og alle sammen var høflige og virkelig gjorde en innsats for å løse problemet. Jeg fikk også god service når jeg reiste til NGT sine lokaler for å bytte routeren.

 

I forbindelse med jobben min som systemansvarlig på en stor bedrift i Bergen, ringer jeg en del til ulike supporttelefoner når ulik hardware skaper problemer som ikke lar seg løse med "vanlig" kunnskap. Servicen jeg møter her, er ofte langt, langt dårligere. Men ventetiden er gjerne kortere. Så jeg er enig med Goodall, god service er som oftest verdt å vente på. Men alt er selvfølgelig relativt.

Lenke til kommentar
Jeg fikk en betalingspåminnelse via mailen min den 21.04, og kunne ikke se å ha mottatt noen forutgående mail fra NextGenTel.

 

Den 22.04, litt over klokken 08:00 om morgenen hadde jeg tenkt å ringe dem for å høre hva som var gått galt. Etter å ha lest en "mengde" med "hat NGT innlegg" her tidligere om hvor lang tid og hvor dårlig kundeservicen deres var, må jeg innrømme at jeg var rimelig engstelig på hvordan dette skulle gå :( !

 

Vel, telefonen begynte å ringe den og jeg ble rent forskrekket da en stemme svarte i andre enden etter 4 - 5 ring - "velkommen til kundeservice NGT". Jeg ble nesten litt stum i noen sekunder og ante ikke hva jeg skulle si - for slik skulle det da ikke være å ringe til NGT i henhold til inntrykket jeg har fått her inne!

 

Vel, damen var hyggelig å snakke med hun og i løpet av vel totalt 3 minutter fra jeg løftet av røret, så var saken ordnet og litt spøking og kanskje litt telefonflørt hadde det også blitt tid til.

 

Jeg føler nesten at jeg må få si at dersom det er slik kundeservicen er når jeg trenger hjelp fra min internettleverandør, så priser jeg meg lykkelig over å være kunde hos NGT.

 

Så, ikke alle NGT kunder er like misfornøyde med NGT kundeservice...

 

Ice T.

Kl 08:00 er det ingen sak og komme igjenom... men test litt senere så skal du nok se at ventetiden blir lannnnnnnng

Nettopp det som var mitt poeng litt lenger oppe her :D

Lenke til kommentar
Vet ikke om folk som går her og skriver små stiler av inlegg om hvor mye de hater nextgentel sin kundeservice har tenkt på dette?

 

Det er jo den gjennomsnittlige bruker som lager kø! alle ringer internett leverandøren når noe går galt, uansett hva det er! Hvis den gjennomsnittlige bruker kunne bare prøve å fikse ting først, før de ringer så ville man nok merket en drastisk nedgang i telefon kø! Det er så sinnsykt mange som skaffer seg bredbånd fra Nextgentel, så blir mange kunder etterhvert!

 

I tillegg bruker mange av de som kommer frem tiden på å kjefte ut kundebehandleren, det er ikke akkurat hyggelig måte å si hei på! Kundebehandlerne sitter der i time etter time og tar imot masse dritt, alikevell slår det meg at de er mye hyggligere enn kundebehandlere flest!

 

Det er ikke bare Nextgentel sin feil for å si det sånn!

Du er ikke tilfeldighvis en NGT kundebehandler som vil få ut fustrasjon ?

Jobber selv på support på Internett og vi har mange kunder. Men vi jobber sterkt mot en 40/90 SLA (betyr at 90% av samtalene skal være svart innen 40 sekunder).

 

Kundesenteret har investert mange tusen kroner i programmer og måler køer og setter opp skiftplaner for kunebehandlene.

Det er nok her NGT har masse å lære. Oppsett av kø systemer, Evt Callback funksjoner antall folk på telefon, innarbeide Etterarbeidstiden.

 

NGT kunder er ikke dummere enn andre, så her er hele problemet internt hos NGT...

 

:yes:

Lenke til kommentar
Vel grunnen til at jeg kaller dette for fjortiss innlegg er fordi enkelte glir inn i supermann kostymet og føler plutselig for å forsvare stakkars Nextgentel som har fått litt mye kritikk i det siste.. Føler det er å bagatellisere problemene enkelte har hatt med nextgentel. For all del, dere må gjerne rose Nextgentel vist dere er fornøyd, er ingenting i verden som er bedre en det, dere får hva dere betaler for. Men når man går imot smørøye og hevder at nextgentel har bra kundeservice når alt annet tyder på at de sliter i gjørma finner jeg provoserende.

 

Så konklusjonen min for et fjortiss innlegg er en ung mann som er så forbanna fornøyd med sitt adsl abb, ( noe som er bra ) men føler seg krenket og forbannet over at noen faktisk sliter med problemer, derfor stiller de seg i semb formasjon for å forsvare sitt sitt "federland". Men det er nå mitt standpunkt.

 

Kritikk / Klager på et saklig nivå vil jeg ikke kalle fjortiss innlegg, er tross alt frustasjon som skal ut :)

nei, jeg glir ikke inn i supermann kostyme og forsvarer NGT fordi de har fått mye kritikk. Det jeg gjør, er å si min mening om et tema som mange har diskutert. Kall det hva du vil, jeg sier heller ikke at alle må like NGT og dems kundeservice, jeg bare sier at de bør ikke få all skylden! En fjortiss er ikke nødvendigvis alle ungemenn som er frustrerte heller!

Lenke til kommentar
D at DU ikke klarer å konfigurere en ruter, som ikke tar mer enn 5 minutter å sette opp, maks, med og uten filter settings... Er vel ikke deres feil er d?

Hvis du går inn på ngt sine kundesider så finner du nok ut litt av hvert...

Obs her traff jeg neimen et sårt punkt, frem med våpene, gjør klar forsvar, nei forsvar, VI ANGRIPER !!!

 

For det første snakker jeg ikke om min inkompetanse i hele tatt, jeg snakker om den vanlige mannen, min far, min bror, min onkel.. Ingen av de ville klart å åpne noen porter på ruteren til nextgentel uten å ha laget ragnarok ! Vel kanskje de er udugelige, men de er faktisk ikke noe særlig interessert i data, men frustasjonen kommern de ikke kan sende påskebilder over msn til sin kjære sønn.

 

Og når jeg snakker om inkompetanse viser jeg til et problem som har eksistert i Bergen over 2 mnd nå, du kan selv lete frem tråden, de er ikke interessert i og høre av 40-50 forskjellige brukere at det er problemer på linjen, problemet ligger seff hos oss, har ikke noe og si at vi alle har forskjellige rutere, forskjellige firmware og forskjellige sentraler, neida..

 

Uansett, Nextgentel er fortsatt billig, har god upload og til tider god linje, så konkurranse dyktig på markedet er de absolutt, men perfekte er de langtifra !

Det er nettop dette som er problematikken idag. Folk har rett og slett for lite peiling.

 

Tror du man tenkte på at Ola Normann skulle sette opp dette når man designa TCP/IP ??

 

Ting skal liksom være så jævlig brukervennlige, helt til det sier stopp og da sitter brukerne der helt hjelpesløse og ikke skjønner et fnugg. Hadde de hatt litt kunnskaper på hvordan alt hang sammen så kanskje de kunne skjønt at AHA! Routern lyser ikke! Det må være fordi den ikke har strøm og derfor kommer jeg ikke ut på nettet! Aha! Strøm kontakten står ikke i, kanskje det virker hvis man setter i denne igjen" Istedetfor å lese den teite meldinga hvor det står "Nett utilgjengelig, kontakt system ansvarlig! og plage et stakkars fyr som har nok av andre problemer å ta seg av.

 

Hvis brukerne hadde skjønt litt mere, så hadde hatt mange færre virus spredning, og sluppet å blitt anklaget for å sende andre virus fordi man står som avsender i mailen...

 

Litt Offtopic men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...