DonTomaso Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Jeg trenger en aluminiumsfarga DVD-brenner til en Shuttle Barebone og vurderer Lian Li sin løsning med frontdeksler i metall. Er det noen som har prøvd dette og kan dele erfaringer? Vet noen som 8x-brennere som passer med noen av disse dekslene? Eventuelt : finnes det sølvfarga brennere slik at jeg slipper tøvet med disse dekslene? Eventuelt2: Har noen erfaringer med spraylakkering av deksler? Blir det pent? Link til dekslene: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?grp=3000&toc=3085 Endret 26. april 2004 av DonTomaso Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Eventuelt2: Blir ok det.. Har selv sparya mitt + floppy med spraybox uten å bruke plast grunning. Ikke lett å treffe på fargen.. Her er et jeg leverte til en bil lakerer. Plastgrunning på plasten og klarlakk på hele greia. Mye bedre resultat, 100% strøkent, men kosta noen kroner.. Merkene har jeg laga og montert selv.. TaZ Endret 26. april 2004 av taz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Sony sin serie er ganske pen, med touch av aluminium og plexi i front. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Blir bra det Skal selv kjøpe slike lian li dekser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå