DeStefanO Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Ey. Jeg har da vert så Uheldig og klare aa miste cdn ( Ja ikke spørr hvordan) som fulgte med mitt A7N8X Delux mobo (den med alle driverene på). Så jeg setter meg ned å smurfer inn på Asus sine sider (Med en annen PC), for å skaffe det jeg trenger . Men dette er ikke lett viser det seg. Jeg er ike så flink i dette. har noen peil? Kansje noen vet om en side der man kan laste ned akkurat den cdn ?? På forhånd takk Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Ey.Jeg har da vert så Uheldig og klare aa miste cdn ( Ja ikke spørr hvordan) som fulgte med mitt A7N8X Delux mobo (den med alle driverene på). Så jeg setter meg ned å smurfer inn på Asus sine sider (Med en annen PC), for å skaffe det jeg trenger . Men dette er ikke lett viser det seg. Jeg er ike så flink i dette. har noen peil? Kansje noen vet om en side der man kan laste ned akkurat den cdn ?? På forhånd takk nVidia sine sider. Du vil ha nforce chipset driverene. Jeg tror det er den integrerte nettverkskontrolleren der som har styringen på det kortet... Lenke til kommentar
insider Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 add meg på msn så skal jeg sende den til deg. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Ey.Jeg har da vert så Uheldig og klare aa miste cdn ( Ja ikke spørr hvordan) som fulgte med mitt A7N8X Delux mobo (den med alle driverene på). Så jeg setter meg ned å smurfer inn på Asus sine sider (Med en annen PC), for å skaffe det jeg trenger . Men dette er ikke lett viser det seg. Jeg er ike så flink i dette. har noen peil? Kansje noen vet om en side der man kan laste ned akkurat den cdn ?? På forhånd takk har samme kortet... det med 2 nettverkskort... jeg bare lasta ned 3com driverene på asus sin side jeg (ene intergrerte er 3com mens det andre er ett noname ett) når du har innstallert 3com driverne vil begge kortene funke... gjor det i hvert fall med meg alle de gangene jeg har formatert... mista cd'en sjølv!! Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (ene intergrerte er 3com mens det andre er ett noname ett) Jepp, om du mener Nvidia er noname Lenke til kommentar
DeStefanO Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 har samme kortet... det med 2 nettverkskort... jeg bare lasta ned 3com driverene på asus sin side jeg (ene intergrerte er 3com mens det andre er ett noname ett) når du har innstallert 3com driverne vil begge kortene funke... gjor det i hvert fall med meg alle de gangene jeg har formatert... mista cd'en sjølv!! Mente du den Marvell pakka som er på asus sin side ? Finner ikke noe 3com der Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 har samme kortet... det med 2 nettverkskort... jeg bare lasta ned 3com driverene på asus sin side jeg (ene intergrerte er 3com mens det andre er ett noname ett) når du har innstallert 3com driverne vil begge kortene funke... gjor det i hvert fall med meg alle de gangene jeg har formatert... mista cd'en sjølv!! Mente du den Marvell pakka som er på asus sin side ? Finner ikke noe 3com der Gå på nVidia sine sider og last ned nForce chipset driverene. Da funker ihvertfall den ene porten. Her er den om du lurte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå