Khalifen Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Som mange vet inneholder seigmenn Gelatin. Og som mange kanskje ikke vet er gelatin oppkok av hud, sener og bindingsvev fra dyr. Så alle vegeterianere må slutte og spise seigmenn, bamsmums ol. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Rapportert. SLUTT med det derre "Rapporter" driten. Å leke moderator er noe du ikke burde gjøre jensemann.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Edit: Endret 26. april 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
zed Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Og hvorfor burde vi ikke leke moderatorer når de som gjør, får mod-status? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Fordi det skaper wannabe moderatorer, og de som har "lekt" moderatorer har gjort det på riktig måten, nemmlig det motsatte av det dere har gjort og bruker rapporter knappen og ikke postet "rapportert" og brukt rapporter knappen Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg er ikke helt med her, hvorfor ble denne tråden rapportert? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg er ikke helt med her, hvorfor ble denne tråden rapportert? Bruker med 98KB avatar... Lenke til kommentar
zed Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Er det ikke lurt å la andre få vite at de har rapportert da. Feks så flere ikke trenger å rapportere samme tråd? Eller for at trådstarter skal få nyss om det? Ser ikke helt det gale jeg. Jeg er ikke helt med her, hvorfor ble denne tråden rapportert? Og brude ikke moderatorer lese hele tråden? Eller iværtfall litt av den? Endret 26. april 2004 av zed Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Jeg beklager avataren. Var trøtt da jeg skaffe den og sjekka ikke størrelsen. Den er nå fjerna. Fikk ikke med meg grensa på avatar. Endret 26. april 2004 av king_of_kong Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Ehhmmm. En hver noenlunde opplyst person vil vite at gelatin fremstilles av bein, hud og skinn av storfe og svin. Så, takk for opplysningen! Og det med at seigmenn inneholder gelatin: Næhhh!? Kødder du? Hva trodde du som gjorde dem stive da? Potetmel? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Seigemenn er nammenam, who cares? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Seigemann blir kokt, det samme blir gelatinen. Alle bassilusker forsvinner. Du spiser vel kjøtt til normalt? Eller er du kjip veggis? Er ikke det like groteskt? Gudd point, suzze. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Foretrekker seigdamer, jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Foretrekker seigdamer, jeg. Er liksom mere å ta av Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Foretrekker seigdamer, jeg. Nei, holder meg til Seigemenn. Liker ikke de "eksotiske" smakene på damene Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Det er bare at du innbiller deg at seigmenn er totalt kunstig og for mange er det lettere og spise det da enn vis de får vite at det er laget av hud, osv av dyr. Og til HalTan: I motsetning til deg spiser jeg sunt og godteri er det minimalt av. Ja, jeg spiser kjøtt, men det er litt anderledes når man tenker på at det er hud i godteriet ditt. Reker er ådseletere og kan ha spist på døde mennesker. Jeg er påvirket av Nemi stripa i magasinet på lørdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå