consilium Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg har en '97 Mercedes E-Klasse. Omtrent hvert år blir pollenfilteret tett - vifteeffekten blir redusert med nesten 80%. Det koster om lag 4-500 kr. å få byttet ut det. Er det enkelt å skifte ut filteret selv? Selve filteret kan jeg skaffe selv. Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 du har råd til en 97mod E-klasse så ser du med gru på 4-500 kr? ikkje for og reklamere for vg.no på dagbladet.no men www.mecefreaken.com kan nok hjelpe deg Lenke til kommentar
consilium Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Hehe...godt spørsmål Jeg er en person som liker å finne ut hvordan ting funker, mao. en nysgjerrigper. Hadde vært kjekt å bytte ut slitasjedeler som dette filteret på egen hånd. Om det ikke er mulig så går jeg til verkstedet. Så, det er rett og slett bare nysgjerrighet... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Støtter den. Jeg liker selv å finne ut hvordan ting funker på egenhånd. Er nok sikkert ikke umulig for den menige mann i gata å skifte det pollenfilteret. *Flyttes til "motor"* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå