Gå til innhold

Forslag til skjermkort?

Anbefalte innlegg

Akkurat nå har jeg en maskin med http://www.altex.com/product_info.php?cPat...roducts_id=3589 som hovedkort, Amd XP 2200+, 512mb DDR PC2100 minne og Nvidia GeForce FX 5200 med 65mb.

Jeg syns da ikke skjermkortet mitt er så fryktelig bra og vil gjerne oppgradere det.

Jeg orker ikke oppgradere noe annet ettersom da må jeg kjøpe nytt hovedkort siden mitt er ikke så bra, og jeg venter heller på socket 939 og en helt ny pc, men jeg har ikke penger til det nå.

Spørsmålet er altså.. Hvilket skjermkort ville dere anbefalt meg å kjøpe? Et som ikke er så altfor dyrt, men er bra nok til å kjøre noen av de kommende spillene som HL2 og Doom3, selv om de ikke kan bli kjørt på beste grafikk.

Tusen takk for all hjelp.

Endret av Mortifer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viss du lurer på hvilket skjermkort du burde kjøpe, så bør du høre på de som legger inn meldinger her, men du kan også sjekke hardware.no's egne anbefalninger på skjermkort!!

Sapphire radeon/powercolor radeon 9800 pro skal være rimlig bra, og er ikke så altfor dyre, heller!

Lenke til kommentar
MSI Geforce FX 5900XT! Klokkes utrolig bra! Du kan få bedre speeds enn Geforce 5950 og Radoen 9800xt!

:laugh:

Kjøp et Powercolor Radeon 9800 Pro, koster 1824,- på pcutstyr.no (billigste stedet nå om dagen).

Helt enig! 9800pro er ett knallbra kort! ;)

Lenke til kommentar

Vil bare kjøpe nytt skjermkort siden mitt er dårlig, og kommer ikke til å kjøpe ny pc på en god stund, men vil kunne spille de nye spillene som kommer nå. Kjøper nok en ny pc med Pci Express og sånt når jeg har penger til det! :thumbup: Tusen takk for hjelpen. Går nok for et Radeon 9800 pro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...